Skip to content

Nieuws

Al het nieuws binnen en rondom Pricon delen wij graag met u.

Hoe verbetert u de klantenservice van uw webshop?

Uw webshop, het is uw digitale winkel. Het liefst levert u online even goede service als offline. Wij weten bij Pricon dat dit niet altijd ...
Lees verder

Onze nieuwe site is live!

Heeft u het al gezien? Na weken van toewijding en hard werken kunnen wij met trots meedelen dat onze nieuwe website live is.  Pricon staat ...
Lees verder
Telefoontraining

Telefoontraining

Pricon vindt de kwaliteit van de telefoongesprekken het allerbelangrijkste van het bedrijf. Dit, omdat wij geloven dat goede gesprekken resulteren in een groei van elk ...
Lees verder

Klantenservice is een vorm van marketing

Veel bedrijven stoppen relatief veel tijd en geld in marketing, maar een slechte klantenservice kan hetgeen wat je met marketing hebt opgebouwd snel weer afbreken. ...
Lees verder

De kracht van vast personeel

Klantenservice is niet alleen het vriendelijk te woord staan van klanten. Het gaat er vooral om dat bellers doelgericht geholpen worden. Ervaring is een heel ...
Lees verder
Actief luisteren

Actief luisteren

Mensen luisteren naar elkaar, maar veel mensen horen lang niet altijd wat er precies gezegd wordt. Dit kan komen doordat mensen al van te voren ...
Lees verder

Heeft u een vraag?

Laat uw gegevens achter of neem direct contact met ons op.

Stel uw vraag over onze diensten