Skip to content

MKB

Als MKB kan het moeilijk zijn door te groeien, de corebusiness sterk te houden en tegelijkertijd dezelfde kwaliteit klantenservice te bieden die uw klanten aan het begin ervoeren. Met dat laatste punt kunnen wij u verder helpen. 

24/7 bereikbaarheid als MKB

Bij MKB’s is er altijd genoeg werk te verrichten. Werken bij een Midden- en Klein Bedrijf met maximaal 250 medewerkers betekent vaak dat de klantenservice over een kleine hoeveelheid mensen verdeeld moet worden. Naarmate het bedrijf groeit, er meer klanten zijn en er meer opdrachten binnenstromen, is het lastig om dezelfde kwaliteit klantcontact te behouden als daarvoor. Maar niet alleen dat. Soms kan het voorkomen dat de telefoon gaat op een druk moment en dat u hierdoor niet kunt opnemen. Ieder gemist telefoontje, kan een gemiste opdracht of klant zijn. Een risico dat u niet moet willen nemen en daarom ook het beste kunt voorkomen. Gelukkig heeft u ons daarvoor.

Juist voor het MKB zijn onze diensten uiterst geschikt. Naast het feit dat u uw klanten een 24/7 klantenservice, storingsdienst en receptie kunt bieden, zorgt u er ook voor dat u geen enkele opdracht hoeft te missen. Zo geeft u uw concurrenten niet de kans en houdt u uw klanten vast. 

Play Video

Voordelen van Pricon

Geen enkel bedrijf wil klanten in de wachtrij laten staan of onbereikbaar zijn. Dit kan namelijk negatieve gevolgen hebben voor de toekomst van uw bedrijf. Klanten kunnen zich genegeerd voelen, waarna zij bijvoorbeeld de concurrent opzoeken. Ook de klanttevredenheid kan dalen en uw reputatie op het spel komen te staan. Pricon biedt verschillende diensten aan die ervoor kunnen zorgen dat u altijd bereikbaar bent voor uw klanten.

Vindt u het aanstellen van een externe klantenservice te veel? Dan kunt u er ook voor kiezen alleen de overflow op te laten vangen tijdens piekmomenten. Zo zijn er diverse situaties waarbij wij u en uw bedrijf uit de brand kan helpen en dat alles voor een eerlijke prijs. Onze diensten worden op maat gemaakt en zullen naadloos aansluiten op uw behoeften. Bekijk onze diensten en neem contact met ons op.

Bedrijven waar wij voor werken

Benieuwd welke MKB-bedrijven momenteel al met ons als partner voor hun klantenservice werken? Wij nemen het telefoonverkeer aan voor onder andere: welnesscentra, uitvaartondernemingen, makelaars, financiële dienstverleners, taxateurs, ergotherapeuten, fysiotherapeuten, webwinkels, automatiseringsbedrijven, advocaten, huisartsen, tandartsen, consultants, telecombedrijven, hypotheekadviseurs, uitzendbureaus, verhuurbedrijven, pakketdiensten, koeriersbedrijven, horeca, groothandels en interieurbouw.

Contact

Staat uw branche er niet tussen? Geen zorgen, wij kunnen u nog steeds verder helpen. Neem contact met ons op en wij bespreken graag de mogelijkheden.

Gratis whitepaper

Tips voor het opzetten van een kwalitatief sterke klantenservice

Waarom uw klantenservice uitbesteden?

24/7 bereikbaar

Bereikbaarheid is alles in de huidige 24/7 maatschappij.

Een ervaren team

Wij werken met een ervaren team, waardoor u profiteert van jarenlange ervaring.

Kostenbesparing door efficiëntie

U betaalt alleen voor de minuten die wij aan het helpen van uw klanten besteden.

Ontzorgen

Door het uitbesteden heeft u meer tijd en aandacht voor de zaken waar u het verschil kunt maken.

Altijd persoonlijk contact

Persoonlijke telefoonaanname wanneer uw klanten daar behoefte aan hebben.

Consistentie

Uw klanten worden voortaan altijd consistent op dezelfde effectieve manier geholpen.

Uw behoeften staan centraal. Waar mogen wij u mee helpen?

Gratis voorstel op maat?

Bel met onze sales adviseur voor een persoonlijk advies

Of laat uw gegevens achter en we bellen u

Waarom Pricon?

Hoge kwaliteit

Onze medewerkers werken gemiddeld 7,5 jaar bij ons en worden constant getraind.

Ervaring

30 jaar ervaring met de grootste en kleinste bedrijven van vrijwel alle branches.

Klanttevredenheid

Uw behoeften staan bij ons centraal. Wij hebben een hoge klanttevredenheid, waar wij trots op zijn.

Eerlijke prijs

Pricon biedt een top prijs-kwaliteitverhouding. Al vanaf € 25,- start u bij ons!

Een stevig fundament voor een langdurige samenwerking

“Pricon staat voor professionele dienstverlening, denkt mee en komt gemaakte afspraken na.”

Case: Lefier

Lefier kan door de samenwerking met Pricon de bereikbaarheid buiten kantoortijden borgen en de huurders 24/7 een goede service bieden.

“De dienstverlening is afgestemd op de onze wensen en we kunnen snel schakelen in de dienstverlening door de korte lijnen met Pricon.”

Deze merken gingen u voor

Pricon is verantwoordelijk voor het klantcontact van veel ondernemingen in Nederland. Het taalgebruik en het bijbehorende script worden in lijn met de merkwaarde overgebracht naar de klant. 

Ons gevarieerde portfolio zorgt niet alleen voor kennis binnen uw branche, maar ook voor de juiste aanpak op de lange termijn. Wij helpen u en uw klant graag verder.

Deze merken gingen u voor

Pricon is verantwoordelijk voor het klantcontact van veel ondernemingen in Nederland. Het taalgebruik en het bijbehorende script worden in lijn met de merkwaarde overgebracht naar de klant. 

Ons gevarieerde portfolio zorgt niet alleen voor kennis binnen uw branche, maar ook voor de juiste aanpak op de lange termijn. Wij helpen u en uw klant graag verder.

 

Uw klantenservice uitbesteden?

Download onze brochure

Lees op uw gemak welke oplossing bij uw onderneming past.

Veelgestelde vragen

We kunnen hierop geen vast antwoord geven. Eerst willen we weten wat u nodig heeft. Op basis daarvan geven wij u advies over de beste oplossing. Neemt u even contact met ons op waarna we u snel een indicatie kunnen geven. In het algemeen is de reactie van onze potentiële klanten dat het meevalt qua prijs. Bovendien berekenen we in tegenstelling tot vele anderen alleen kosten die gerelateerd zijn aan de duur van het gesprek. Een transparante methode.

De telefoon wordt aangenomen met uw bedrijfsnaam eventueel aangevuld met de naam van de medewerker, afhankelijk van uw wensen. De medewerker weet exact wat die wens is omdat die bij de aanname van een gesprek op het scherm wordt geprojecteerd. Hoewel onze medewerker een met u afgestemde procedure moet doorlopen, zal het nooit een “leesoefening” zijn, maar altijd een natuurlijk gesprek. Onze medewerkers zijn getraind om ook lastige gesprekken op een rustige professionele wijze af te handelen.

Iedere klant ontvangt zijn eigen unieke doorschakelnummer, dat gekoppeld is aan een applicatie met alle klantgegevens. De medewerker ziet gelijk op een beeldscherm al uw gegevens inclusief aanneemzin.

Wij werken voor tal van haar klanten op de klantspecifieke systemen, waardoor zowel onze klanten als medewerkers werken met up-to-date informatie. Of dit ook in uw situatie kan, bekijken we klantspecifiek. Neemt u daarvoor even contact met ons op.

U kunt op ieder gewenst moment uw instructies wijzigen. Dit kan een eenmalige instructie zijn, maar ook permanente. Bij voorkeur kunt u dit doorgeven per mail via een speciaal voor klanten ingesteld mailadres. Dit mailadres wordt 24/7 “bewaakt” om aanpassingen gelijk door te kunnen voeren.

U kunt gesprekken in het Nederlands, Duits en Engels laten opvangen.

1: Toets *21*

2: Toets nu het doorschakelnummer van Pricon in

Sluit af met een #

4: Wacht op de onderbroken kiestoon en leg de hoorn neer. Al uw gesprekken worden nu doorgezet naar Pricon.

5: Desgewenst kunt u een controle uitoefenen door met uw eigen telefoon uw eigen nummer te bellen. Als het goed is, komt u dan bij Pricon uit.

Met #21# zet u de doorschakeling weer uit.

Als u voor Pricon kiest, dan zullen wij samen het script gaan maken dat gebruikt zal worden om u klanten te woord te staan. Dit is een heel belangrijke stap, want tijdens het maken van het script komen uw jarenlange ervaring en kennis met eigen klanten en de jarenlange ervaring van ons met het uitbesteden van klantenservice samen. Een goed script bij een bedrijf waarin u in vertrouwen heeft, zal resulteren in tevreden klanten. 

Na elk gesprek wordt een notitie gemaakt. Hierin wordt alle informatie gezet die u van ons over de gesprekken wenst, zoals de naam van de beller, waarover de klant belde, wat de gewenste vervolgstap is, etc. Zodra onze medewerker de notitie van het gesprek afrondt, krijgt u een notificatie met alle informatie. Zo weet u precies wat er tijdens alle gesprekken is besproken. 

Jullie leveren maandelijks een Excel-bestand/online-bestand aan met jullie rooster. Ons zelf ontworpen systeem geeft aan de hand van deze informatie automatisch aan naar wie moet worden doorverbonden. Hierdoor wordt altijd de juiste persoon bereikt (en worden fouten voorkomen). Vinden er wijzigingen in het rooster plaats, dan kan dit altijd worden aangepast. Als het geen haast heeft, kan dit via callin@pricon.nl en bij spoed kunt u altijd met ons bellen. Het telefoonnummer hiervoor is 085-7733377 en staat net als het mailadres 24/7 onder bewaking.

Uiteraard! Via een API-koppeling kunnen wij in uw agenda afspraken inplannen. Wij kijken in uw agenda wat mogelijk is en plannen in diezelfde agenda afspraken voor u in. Daarnaast krijgt u een melding van ons dat er een nieuwe afspraak gepland staat.

Wij zijn op elk moment van elke dag van het jaar bereikbaar via ons algemene nummer: 085-7733377. Dan zal u eerst een van onze klantenservicemedewerkers aan de lijn krijgen, die u zal doorverbinden met de medewerker die u het beste kan helpen. Dan ervaart u zelf hoe uw klanten u straks 24/7 kunnen bereiken.

Dat zijn performance cijfers. Wij streven ernaar 80% van alle aangeboden calls binnen 30 seconden aan te nemen.

Zodra alle documentatie rond is, binnen 2 weken.

Nee, afhankelijk van het niveau en ervaring van de medewerker wordt deze beschikbaar gemaakt voor bepaalde lijnen.

1 kalendermaand.

€ 125,- voor de basisinrichting.

Heeft u een vraag?

Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.

Ik heb een vraag over een dienst

Uw whitepaper komt er zo aan

Waar kunnen we het whitepaper naartoe sturen?