Skip to content

Telefoondienst 

Het liefst wilt u uw klanten dag en nacht helpen: 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar.

Met onze telefoondienst service is dit mogelijk. Met meer dan 30 jaar ervaring in het vak bieden wij bijvoorbeeld geheel verzorgde klantenservices, antwoordservices en storingsdiensten. Ook een flexibele inzet van onze telefoonservices is mogelijk.

Flexibele telefoondienst services

Met ruim 30 jaar ervaring bieden wij telefoondiensten van de hoogste kwaliteit. Wij begrijpen bovendien dat de behoeften van ondernemingen veranderen en bewegen daarom mee met uw wensen.

Misschien heeft uw bedrijf ondersteuning nodig bij piekmomenten? Of zoekt u een telefoondienst service voor in de avond en ’s nachts? Ook complete ontzorging is mogelijk met onze telefoondiensten. Wij zijn flexibel inzetbaar en staan klaar voor u en uw klanten.

Gespecialiseerd inbound callcenter

Wordt uw bedrijf overspoeld door telefoontjes van klanten? Gefeliciteerd. Dit betekent dat uw bedrijf in de spotlights staat.

Maar alle klanten moeten wel goed geholpen worden, zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit van uw core business.

Ons inbound callcenter is er altijd klaar voor. Onze medewerkers nemen voor u het beantwoorden van telefoontjes uit handen, zodat u zich kunt focussen op het runnen van uw bedrijf.

Play Video
Telefoontraining

Soorten telefoondiensten

Pricon biedt verschillende soorten telefoondiensten, die passen bij verschillende klantwensen.

Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om uw gehele klantenservice volledig aan ons uit te besteden. Onze professionals staan altijd klaar voor uw klanten, dag en nacht, voor elke soort vraag.

Blijven de telefoontjes maar binnenstromen? Met onze persoonlijke antwoordservice bent u altijd bereikbaar, loopt u geen klanten mis en krijgt u een heldere terugkoppeling van elk gesprek. Wij beantwoorden trouwens ook e-mails.

Levert uw bedrijf een essentiële dienst en is het belangrijk om dag en nacht bereikbaar te zijn voor storingen? Dan kunt u bij ons ook uw storingsdienst uitbesteden.

Dankzij onze uitgebreide rapportages houdt u altijd grip op uw bedrijf.

Koppelen met uw eigen CRM? Ook dat is mogelijk

Als u een uitgebreid klantenbestand heeft, is inzicht in uw CRM wel zo handig. Pricon werkt daarom met een systeem dat wij zelf ontwikkeld hebben met eigen in-house ICT’ers. Hierdoor kunnen wij een koppeling creëren met elk CRM-systeem. Zo kunnen onze professionals uw klanten in één oogopslag verder helpen.

Actief luisteren

Branches

wij zijn gespecialiseerd in diverse branches. De kans is groot dat wij ook ruime ervaring hebben binnen uw sector.

Overheid
Wij ondersteunen al jaren gemeenten, provincies en waterschappen. Wij begrijpen dan ook dat burgers snel en efficiënt geholpen willen worden.

Installatiebedrijven
Geen enkele andere branche heeft een klantenservice en storingsdienst zo hard nodig. Bij Pricon staan wij 24/7 klaar voor installatiebedrijven.

Woningcorporaties
Als woningcorporatie is 24/7 bereikbaarheid essentieel voor de huurders. Met onze telefoondiensten hoeven uw medewerkers niet meer wakker gebeld te worden.

Zorgsector
Wij helpen patiënten telefonisch verder, zodat u alle tijd heeft voor de zorg. Onze medewerkers hebben bovendien ruime ervaring in de medische sector.

MKB
Een MKB’er wil vaak vanalles tegelijk: de core business ontwikkelen én bestaande klanten te woord staan. Wij nemen u dit laatste uit handen, zodat uw bedrijf harder kan groeien.

Webshops
Klanten shoppen tegenwoordig dag en nacht dankzij webshops en willen ook 24/7 geholpen worden. Dankzij onze telefoondiensten overtreft uw webshop de verwachtingen van uw klanten.

Ontmoet ons team

Wij zijn trots op onze medewerkers.

Drie eigenschappen die ons team uniek maken:

  • Onze professionals zijn uitgebreid getraind in het vak door een ervaren trainer, inclusief tussentijdse testen en één-op-één begeleiding. Zo overtreffen zij alle verwachtingen.
  • Telefoonservice als draaideurwerk? Niet bij ons. Onze ervaren werknemers zijn gemiddeld 7,6 jaar werkzaam bij ons.
  • Nachtwerk? Geen probleem. Een toegewijde groep professionals zit ook ’s nachts voor uw klanten klaar.

Waarom uw klantenservice uitbesteden?

24/7 bereikbaar

Bereikbaarheid is alles in de huidige 24/7 maatschappij.

Een ervaren team

Wij werken met een ervaren team, waardoor u profiteert van jarenlange ervaring.

Kostenbesparing door efficiëntie

U betaalt alleen voor de minuten die wij aan het helpen van uw klanten besteden.

Ontzorgen

Door het uitbesteden heeft u meer tijd en aandacht voor de zaken waar u het verschil kunt maken.

Altijd persoonlijk contact

Persoonlijke telefoonaanname wanneer uw klanten daar behoefte aan hebben.

Consistentie

Uw klanten worden voortaan altijd consistent op dezelfde effectieve manier geholpen.

Gratis voorstel op maat?

Bel met onze sales adviseur voor een persoonlijk advies

Of laat uw gegevens achter en we bellen u

Waarom Pricon?

Hoge kwaliteit

Onze medewerkers werken gemiddeld 7,5 jaar bij ons en worden constant getraind.

Ervaring

30 jaar ervaring met de grootste en kleinste bedrijven van vrijwel alle branches.

Klanttevredenheid

Uw behoeften staan bij ons centraal. Wij hebben een hoge klanttevredenheid, waar wij trots op zijn.

Eerlijke prijs

Pricon biedt een top prijs-kwaliteitverhouding. Al vanaf € 25,- start u bij ons!

Uw klantenservice uitbesteden?

Download onze brochure

Lees op uw gemak welke oplossing bij uw onderneming past.

Veelgestelde vragen

We kunnen hierop geen vast antwoord geven. Eerst willen we weten wat u nodig heeft. Op basis daarvan geven wij u advies over de beste oplossing. Neemt u even contact met ons op waarna we u snel een indicatie kunnen geven. In het algemeen is de reactie van onze potentiële klanten dat het meevalt qua prijs. Bovendien berekenen we in tegenstelling tot vele anderen alleen kosten die gerelateerd zijn aan de duur van het gesprek. Een transparante methode.

De telefoon wordt aangenomen met uw bedrijfsnaam eventueel aangevuld met de naam van de medewerker, afhankelijk van uw wensen. De medewerker weet exact wat die wens is omdat die bij de aanname van een gesprek op het scherm wordt geprojecteerd. Hoewel onze medewerker een met u afgestemde procedure moet doorlopen, zal het nooit een “leesoefening” zijn, maar altijd een natuurlijk gesprek. Onze medewerkers zijn getraind om ook lastige gesprekken op een rustige professionele wijze af te handelen.

Iedere klant ontvangt zijn eigen unieke doorschakelnummer, dat gekoppeld is aan een applicatie met alle klantgegevens. De medewerker ziet gelijk op een beeldscherm al uw gegevens inclusief aanneemzin.

Wij werken voor tal van haar klanten op de klantspecifieke systemen, waardoor zowel onze klanten als medewerkers werken met up-to-date informatie. Of dit ook in uw situatie kan, bekijken we klantspecifiek. Neemt u daarvoor even contact met ons op.

U kunt op ieder gewenst moment uw instructies wijzigen. Dit kan een eenmalige instructie zijn, maar ook permanente. Bij voorkeur kunt u dit doorgeven per mail via een speciaal voor klanten ingesteld mailadres. Dit mailadres wordt 24/7 “bewaakt” om aanpassingen gelijk door te kunnen voeren.

U kunt gesprekken in het Nederlands, Duits en Engels laten opvangen.

1: Toets *21*

2: Toets nu het doorschakelnummer van Pricon in

Sluit af met een #

4: Wacht op de onderbroken kiestoon en leg de hoorn neer. Al uw gesprekken worden nu doorgezet naar Pricon.

5: Desgewenst kunt u een controle uitoefenen door met uw eigen telefoon uw eigen nummer te bellen. Als het goed is, komt u dan bij Pricon uit.

Met #21# zet u de doorschakeling weer uit.

Als u voor Pricon kiest, dan zullen wij samen het script gaan maken dat gebruikt zal worden om u klanten te woord te staan. Dit is een heel belangrijke stap, want tijdens het maken van het script komen uw jarenlange ervaring en kennis met eigen klanten en de jarenlange ervaring van ons met het uitbesteden van klantenservice samen. Een goed script bij een bedrijf waarin u in vertrouwen heeft, zal resulteren in tevreden klanten. 

Na elk gesprek wordt een notitie gemaakt. Hierin wordt alle informatie gezet die u van ons over de gesprekken wenst, zoals de naam van de beller, waarover de klant belde, wat de gewenste vervolgstap is, etc. Zodra onze medewerker de notitie van het gesprek afrondt, krijgt u een notificatie met alle informatie. Zo weet u precies wat er tijdens alle gesprekken is besproken. 

Jullie leveren maandelijks een Excel-bestand/online-bestand aan met jullie rooster. Ons zelf ontworpen systeem geeft aan de hand van deze informatie automatisch aan naar wie moet worden doorverbonden. Hierdoor wordt altijd de juiste persoon bereikt (en worden fouten voorkomen). Vinden er wijzigingen in het rooster plaats, dan kan dit altijd worden aangepast. Als het geen haast heeft, kan dit via callin@pricon.nl en bij spoed kunt u altijd met ons bellen. Het telefoonnummer hiervoor is 085-7733377 en staat net als het mailadres 24/7 onder bewaking.

Uiteraard! Via een API-koppeling kunnen wij in uw agenda afspraken inplannen. Wij kijken in uw agenda wat mogelijk is en plannen in diezelfde agenda afspraken voor u in. Daarnaast krijgt u een melding van ons dat er een nieuwe afspraak gepland staat.

Wij zijn op elk moment van elke dag van het jaar bereikbaar via ons algemene nummer: 085-7733377. Dan zal u eerst een van onze klantenservicemedewerkers aan de lijn krijgen, die u zal doorverbinden met de medewerker die u het beste kan helpen. Dan ervaart u zelf hoe uw klanten u straks 24/7 kunnen bereiken.

Dat zijn performance cijfers. Wij streven ernaar 80% van alle aangeboden calls binnen 30 seconden aan te nemen.

Zodra alle documentatie rond is, binnen 2 weken.

Nee, afhankelijk van het niveau en ervaring van de medewerker wordt deze beschikbaar gemaakt voor bepaalde lijnen.

1 kalendermaand.

€ 125,- voor de basisinrichting.

Heeft u een vraag?

Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.

Ik heb een vraag over een dienst