Over ons

Onze missie is om een volwaardig verlengstuk te zijn van onze klanten. Onze opdrachtgevers geven iets kwetsbaars als hun bereikbaarheid uit handen en daarmee een groot deel van hun klanttevredenheid. Pricon begrijpt hoe cruciaal klanttevredenheid is en heeft zich door de jaren heen weten te specialiseren op het gebied van klantenservice. Dit omvat de bereikbaarheid, aannamesnelheid maar bovenal de kwaliteit van de gesprekken die worden gevoerd.

Pricon is opgericht in 1992 en inmiddels uitgegroeid tot een interessante speler in een branche waar alles draait om klantcontact. Door de jarenlange ervaring in de branche weten wij wat de belangen zijn van klantenservice. Met een team van vaste medewerkers  met een gemiddelde leeftijd van 40 jaar, wordt haarfijn aangevoeld wat de wens van de klant is. Pricon is een betrouwbare partner die luistert naar klanten maar waarin ook het gehele bedrijf meedenkt met de klant.

De pijlers van Pricon zijn:

  • Kwalitatief goede gesprekken
  • Snelle aanname
  • Duidelijke rapportage van elk gesprek

Neem contact met ons op

Onze organisatie

Pricon heeft een passie voor service. De structuur binnen onze organisatie is transparant en we hanteren korte lijnen.

Onze visie

Pricon wil een cruciale bijdrage voor bedrijven leveren door optimale bereikbaarheid en professionele service te bieden tegen een eerlijke prijs

Onze techniek

Onze service is gebouwd rond een VoIP telefoonsysteem dat is ondergebracht in een data center waarbij alle hardware redundant is.

Onze mensen

Uw klanten worden te woord gestaan door ervaren medewerkers. Pricon werkt met een vast en hecht team dat een laag verloop kent.