Skip to content

Webshops

Als ondernemer bent u het liefst zo veel mogelijk met uw corebusiness bezig. Wij zijn uw externe klantenservice, die werkt aan uw relationele doelen. Zo kunt u zich focussen op uw zakelijke doelen.

24/7 bereikbaarheid als webshop

24/7 bereikbaarheid is inmiddels bijna geen gunst meer, maar een eis. Klanten willen direct geholpen worden en hoe u uw klanten te woord staat, de snelheid waarmee u ze antwoordt en de oplossingen die u kunt bieden, hebben allemaal een groot effect op het succes van uw webshop. 

Onze ervaren en empathisch ingestelde specialisten zorgen ervoor dat uw klanten de telefoon met een goed en tevreden gevoel ophangen.

Mond-tot-mondreclame is vaak het resultaat van een goed geholpen klant. Vindt u het leveren van klantenservice zelf net zo belangrijk als wij, maar weerhoudt het u van het focussen en doen groeien van uw bedrijf? Uw klantenservice aan ons uitbesteden

is dan een perfecte oplossing.

Video afspelen

Voordelen van Pricon

Met Pricon als uw partner voor uw klantenservice hoeven uw klanten nooit meer te wachten. En dat heeft veel positieve gevolgen. Wanneer het klantcontact van uw webshop goed is ingericht, zullen klanten met een fijner gevoel naar uw bedrijf kijken.

Met Pricon als partner, lost u snel problemen op wanneer die er zijn, bent u bereikbaar en bent u een luisterend oor voor de klant. De klant zich gehoord laten voelen, is namelijk een belangrijk aspect binnen de klantenservice. Menselijk klantcontact hebben is dus een must. Uw klanten zullen de goede service waarderen en komen vaker vanzelf terug, waardoor u zelf minder aan marketing en acquisitie hoeft uit te geven.

Daarnaast is een goed geholpen klant een soort spokesperson voor uw bedrijf. Het tegenovergestelde is ook waar. Slecht contact kan klanten wegjagen. Het is daarom van groot belang dat uw klantenservice goed ingericht is. Gelukkig bent u bij ons aan het juiste adres.

Contact

Wij bieden naast onze 24/7 klantenservice nog diverse andere diensten aan die handig zijn voor webshops. Misschien heeft u zelf al een klantenservice, maar zoekt u naar een overflow-dienst om tijdens piekmomenten bij te springen. Bezoek dan onze dienstenpagina voor een overzicht van de mogelijkheden. Heeft u vragen of bent u geïnteresseerd, schroom dan niet contact met ons op te nemen. Wij helpen u graag.

Gratis whitepaper

Tips voor het opzetten van een kwalitatief sterke klantenservice

Waarom uw klantenservice uitbesteden?

24/7 bereikbaar

Bereikbaarheid is alles in de huidige 24/7 maatschappij.

Een ervaren team

Wij werken met een ervaren team, waardoor u profiteert van jarenlange ervaring.

Kostenbesparing door efficiëntie

U betaalt alleen voor de minuten die wij aan het helpen van uw klanten besteden.

Ontzorgen

Door het uitbesteden heeft u meer tijd en aandacht voor de zaken waar u het verschil kunt maken.

Altijd persoonlijk contact

Persoonlijke telefoonaanname wanneer uw klanten daar behoefte aan hebben.

Consistentie

Uw klanten worden voortaan altijd consistent op dezelfde effectieve manier geholpen.

Uw behoeften staan centraal. Waar mogen wij u mee helpen?

Gratis voorstel op maat?

Bel met onze sales adviseur voor een persoonlijk advies

Of laat uw gegevens achter en we bellen u

Waarom Pricon?

Hoge kwaliteit

Onze medewerkers werken gemiddeld 7,5 jaar bij ons en worden constant getraind.

Ervaring

30 jaar ervaring met de grootste en kleinste bedrijven van vrijwel alle branches.

Klanttevredenheid

Uw behoeften staan bij ons centraal. Wij hebben een hoge klanttevredenheid, waar wij trots op zijn.

Eerlijke prijs

Pricon biedt een top prijs-kwaliteitverhouding. Al vanaf € 25,- start u bij ons!

Een stevig fundament voor een langdurige samenwerking

“Pricon staat voor professionele dienstverlening, denkt mee en komt gemaakte afspraken na.”

Case: Lefier

Lefier kan door de samenwerking met Pricon de bereikbaarheid buiten kantoortijden borgen en de huurders 24/7 een goede service bieden.

“De dienstverlening is afgestemd op de onze wensen en we kunnen snel schakelen in de dienstverlening door de korte lijnen met Pricon.”

Deze merken gingen u voor

Pricon is verantwoordelijk voor het klantcontact van veel ondernemingen in Nederland. Het taalgebruik en het bijbehorende script worden in lijn met de merkwaarde overgebracht naar de klant. 

Ons gevarieerde portfolio zorgt niet alleen voor kennis binnen uw branche, maar ook voor de juiste aanpak op de lange termijn. Wij helpen u en uw klant graag verder.

Deze merken gingen u voor

Pricon is verantwoordelijk voor het klantcontact van veel ondernemingen in Nederland. Het taalgebruik en het bijbehorende script worden in lijn met de merkwaarde overgebracht naar de klant. 

Ons gevarieerde portfolio zorgt niet alleen voor kennis binnen uw branche, maar ook voor de juiste aanpak op de lange termijn. Wij helpen u en uw klant graag verder.

 

Uw klantenservice uitbesteden?

Download onze brochure

Lees op uw gemak welke oplossing bij uw onderneming past.

Veelgestelde vragen

We kunnen hierop geen vast antwoord geven. Eerst willen we weten wat u nodig heeft. Op basis daarvan geven wij u advies over de beste oplossing. Neemt u even contact met ons op waarna we u snel een indicatie kunnen geven. In het algemeen is de reactie van onze potentiële klanten dat het meevalt qua prijs. Bovendien berekenen we in tegenstelling tot vele anderen alleen kosten die gerelateerd zijn aan de duur van het gesprek. Een transparante methode.

De telefoon wordt aangenomen met uw bedrijfsnaam eventueel aangevuld met de naam van de medewerker, afhankelijk van uw wensen. De medewerker weet exact wat die wens is omdat die bij de aanname van een gesprek op het scherm wordt geprojecteerd. Hoewel onze medewerker een met u afgestemde procedure moet doorlopen, zal het nooit een “leesoefening” zijn, maar altijd een natuurlijk gesprek. Onze medewerkers zijn getraind om ook lastige gesprekken op een rustige professionele wijze af te handelen.

Iedere klant ontvangt zijn eigen unieke doorschakelnummer, dat gekoppeld is aan een applicatie met alle klantgegevens. De medewerker ziet gelijk op een beeldscherm al uw gegevens inclusief aanneemzin.

Wij werken voor tal van haar klanten op de klantspecifieke systemen, waardoor zowel onze klanten als medewerkers werken met up-to-date informatie. Of dit ook in uw situatie kan, bekijken we klantspecifiek. Neemt u daarvoor even contact met ons op.

U kunt op ieder gewenst moment uw instructies wijzigen. Dit kan een eenmalige instructie zijn, maar ook permanente. Bij voorkeur kunt u dit doorgeven per mail via een speciaal voor klanten ingesteld mailadres. Dit mailadres wordt 24/7 “bewaakt” om aanpassingen gelijk door te kunnen voeren.

U kunt gesprekken in het Nederlands, Duits en Engels laten opvangen.

1: Toets *21*

2: Toets nu het doorschakelnummer van Pricon in

Sluit af met een #

4: Wacht op de onderbroken kiestoon en leg de hoorn neer. Al uw gesprekken worden nu doorgezet naar Pricon.

5: Desgewenst kunt u een controle uitoefenen door met uw eigen telefoon uw eigen nummer te bellen. Als het goed is, komt u dan bij Pricon uit.

Met #21# zet u de doorschakeling weer uit.

Als u voor Pricon kiest, dan zullen wij samen het script gaan maken dat gebruikt zal worden om u klanten te woord te staan. Dit is een heel belangrijke stap, want tijdens het maken van het script komen uw jarenlange ervaring en kennis met eigen klanten en de jarenlange ervaring van ons met het uitbesteden van klantenservice samen. Een goed script bij een bedrijf waarin u in vertrouwen heeft, zal resulteren in tevreden klanten. 

Na elk gesprek wordt een notitie gemaakt. Hierin wordt alle informatie gezet die u van ons over de gesprekken wenst, zoals de naam van de beller, waarover de klant belde, wat de gewenste vervolgstap is, etc. Zodra onze medewerker de notitie van het gesprek afrondt, krijgt u een notificatie met alle informatie. Zo weet u precies wat er tijdens alle gesprekken is besproken. 

Jullie leveren maandelijks een Excel-bestand/online-bestand aan met jullie rooster. Ons zelf ontworpen systeem geeft aan de hand van deze informatie automatisch aan naar wie moet worden doorverbonden. Hierdoor wordt altijd de juiste persoon bereikt (en worden fouten voorkomen). Vinden er wijzigingen in het rooster plaats, dan kan dit altijd worden aangepast. Als het geen haast heeft, kan dit via callin@pricon.nl en bij spoed kunt u altijd met ons bellen. Het telefoonnummer hiervoor is 085-7733377 en staat net als het mailadres 24/7 onder bewaking.

Uiteraard! Via een API-koppeling kunnen wij in uw agenda afspraken inplannen. Wij kijken in uw agenda wat mogelijk is en plannen in diezelfde agenda afspraken voor u in. Daarnaast krijgt u een melding van ons dat er een nieuwe afspraak gepland staat.

Wij zijn op elk moment van elke dag van het jaar bereikbaar via ons algemene nummer: 085-7733377. Dan zal u eerst een van onze klantenservicemedewerkers aan de lijn krijgen, die u zal doorverbinden met de medewerker die u het beste kan helpen. Dan ervaart u zelf hoe uw klanten u straks 24/7 kunnen bereiken.

Dat zijn performance cijfers. Wij streven ernaar 80% van alle aangeboden calls binnen 30 seconden aan te nemen.

Zodra alle documentatie rond is, binnen 2 weken.

Nee, afhankelijk van het niveau en ervaring van de medewerker wordt deze beschikbaar gemaakt voor bepaalde lijnen.

1 kalendermaand.

€ 125,- voor de basisinrichting.

Heeft u een vraag?

Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.

Ik heb een vraag over een dienst

Uw whitepaper komt er zo aan

Waar kunnen we het whitepaper naartoe sturen?