Skip to content

Telefoonservice

Pricons telefoonservice zorgt ervoor dat u nooit meer een telefoontje mist. Ons inbound callcenter staat voor u klaar, of u nou opzoek bent naar een virtuele receptie of u uw gehele klantenservice wilt uitbesteden. Pricon is uw betrouwbare partner voor welke telefoonservice dan ook.

Pricon’s telefoonservice

Service op maat, daar gaat Pricon voor. Daarom heeft u de keuze zelf uw service in te richten. Wilt u bijvoorbeeld uw gehele telefoonservice uitbesteden of liever een doorschakel arrangement waarin Pricon helpt bij drukte binnen uw eigen receptie? Onze telefoonservice richten wij volledig op maat, naar uw wensen, in. 

Telefoonservice 24/7

Ondernemingen worden steeds flexibeler om zo aan de vraag van hun klanten te kunnen voldoen. 24/7 bereikbaarheid kan een grote invloed hebben op het uiteindelijke succes van een onderneming. Met Pricons telefoonservice is uw klant snel en goed geholpen. Het uitbesteden van uw telefoonservice aan Pricon heeft een hoop voordelen, waaronder ondersteuning en service tijdens piekuren, ziektes en daluren.

Play Video

Hoe werkt het uitbesteden van uw telefoonservice?

Het doel van Pricon is te functioneren als een extra vertegenwoordiger van uw onderneming. Uw klant zal niet merken dat zij een externe partij aan de lijn hebben. Middels uw duidelijke instructies leiden wij ons team op om de toon, houding en gesprekken in overeenstemming te krijgen met die van uw onderneming. Uitgebreide scripts, kennisbanken en briefings zorgen ervoor dat wij uw klanten bijna altijd direct kunnen helpen, zonder door te hoeven verbinden naar een van uw medewerkers. In het bijzondere geval dat een van onze specialisten de klant niet kan helpen, wordt de klant doorverbonden naar een van uw medewerkers of wordt er een belverzoek aangemaakt. Pricon werkt klantvriendelijk, effectief en snel.

Uw telefoonservice uitbesteden aan Pricon

Pricon prijst flexibiliteit. Daarom kunt u onze telefoonservice flexibel en structureel inzetten. Onze callcenter specialisten in Emmen beantwoorden een veelvoud aan telefoongesprekken op een dag. Daarnaast heeft Pricon, met al bijna 30 jaar ervaring in de full-service callcenter branche, zich gespecialiseerd in inkomend telefoonverkeer. Klantvriendelijkheid en klantenservice is het hart van onze dienstverlening. Uw telefoonservice kunt u met een gerust hart aan Pricon uitbesteden. 

Wat kost de telefoonservice van Pricon?

Uw telefoonservice uitbesteden hoeft niet duur te zijn. U kunt bij Pricon al vanaf € 25,- per maand gebruik maken van onze dienstverlening. Wat u per minuut betaalt is afhankelijk van de hoeveelheid minuten die u doorschakelt. Bent u benieuwd naar de kosten voor uw onderneming? Neem vrijblijvend contact met ons of voor een gratis kostenberekening.

Waarom uw klantenservice uitbesteden?

24/7 bereikbaar

Bereikbaarheid is alles in de huidige 24/7 maatschappij.

Een ervaren team

Jarenlange ervaring en kennis wordt behouden binnen ons team wegens een laag verloop.

Kostenbesparing door efficiëntie

U betaalt alleen voor de minuten dat uw klanten geholpen worden.

Ontzorgen

Door het uitbesteden heeft u meer tijd en aandacht voor de zaken waar u het verschil kan maken.

Altijd persoonlijk contact

Persoonlijke telefoonaanname wanneer uw klanten daar behoefte aan hebben.

Consistentie

Uw klanten worden voortaan altijd consistent op dezelfde effectieve manier geholpen.

Gratis voorstel op maat?

Bel met onze sales adviseur voor een persoonlijk advies

Of laat uw gegevens achter en we bellen u

Waarom Pricon?

Hoge kwaliteit

Onze medewerkers werken gemiddeld 7,6 jaar bij ons en worden constant getraind.

Ervaring

30 jaar ervaring met de grootste en kleinste bedrijven van vrijwel alle branches.

Klanttevredenheid

Uw behoeften staan bij Pricon centraal. Wij hebben een hoge klanttevredenheid waar wij trots op zijn.

Eerlijke prijs

Pricon biedt een top prijs-kwaliteit verhouding. Al vanaf €25,- start u bij ons!

Een stevig fundament voor een langdurige samenwerking

“Pricon staat voor professionele dienstverlening, denkt mee en komt gemaakte afspraken na.”

Case: Lefier

Lefier kan door de samenwerking met Pricon de bereikbaarheid buiten kantoortijden borgen en onze huurders 24/7 een goede service bieden. De dienstverlening wordt afgestemd op de wensen van Lefier. We kunnen snel schakelen in de dienstverlening door de korte lijnen met Pricon.

Deze merken gingen u voor

Pricon is verantwoordelijk voor het klantcontact van veel ondernemingen in Nederland. Het taalgebruik en het bijbehorende script worden in lijn met de merkwaarde overgebracht naar de klant. 

Ons gevarieerde portfolio zorgt niet alleen voor kennis binnen uw branche, maar ook voor de juiste aanpak op de lange termijn. Wij helpen u en uw klant graag verder.

Deze merken gingen u voor

Pricon is verantwoordelijk voor het klantcontact van veel ondernemingen in Nederland. Het taalgebruik en het bijbehorende script worden in lijn met de merkwaarde overgebracht naar de klant. 

Ons gevarieerde portfolio zorgt niet alleen voor kennis binnen uw branche, maar ook voor de juiste aanpak op de lange termijn. Wij helpen u en uw klant graag verder.

 

Uw klantenservice uitbesteden?

Download onze brochure

Lees op uw gemak welke oplossing bij uw onderneming past.

Veelgestelde vragen

We kunnen hierop geen vast antwoord geven. Eerst willen we weten wat u nodig heeft. Op basis daarvan geven wij u advies over de naar onze mening, meest voor de hand liggende oplossing. Neemt u even contact met ons op waarna we u snel een indicatie kunnen geven. In het algemeen is de reactie van onze potentiële klanten dat het meevalt qua prijs.  Bovendien berekenen we in tegenstelling tot vele anderen, kosten die gerelateerd zijn aan de duur van het gesprek. Een transparante methode.

De telefoon wordt aangenomen met uw bedrijfsnaam eventueel aangevuld met de naam van de medewerker, afhankelijk van uw wensen. De medewerker weet exact wat die wens is omdat die bij de aanname van een gesprek op het scherm wordt geprojecteerd. Hoewel onze medewerker een procedure moet doorlopen op de wijze zoals u dat wilt, zal het nooit een “leesoefening” zijn maar altijd een natuurlijk gesprek. Onze medewerkers zijn getraind om ook lastige gesprekken op een rustige professionele wijze af te handelen. 

Iedere klant ontvangt zijn eigen unieke doorschakel nummer dat gekoppeld is aan een applicatie met alle klantgegevens. De medewerker ziet gelijk op zijn/haar beeldscherm al uw gegevens inclusief aanneemzin.

Pricon werkt voor tal van haar klanten op de klantspecifieke systemen, waardoor zowel onze klanten als Pricon werken met up-to-date informatie. Of dit ook in uw situatie kan, bekijken we klantspecifiek. Neemt u daarvoor even contact met ons op.

U kunt op ieder gewenst moment uw instructies wijzigen. Dit kan een eenmalige instructie zijn maar ook permanente. Bij voorkeur kunt u dit doorgeven per mail via een speciaal voor klanten ingesteld mailadres. Dit mailadres wordt 24/7 “bewaakt” om aanpassingen gelijk door te kunnen voeren.

U kunt gesprekken in het Nederlands, Duits en Engels laten opvangen.

1: Toets *21*

2: Toets nu het doorschakelnummer van Pricon in

  1. Sluit af met een #

4: Wacht op de onderbroken kiestoon en leg de hoorn neer. Al uw gesprekken worden nu doorgerouteerd naar Pricon.

5: Desgewenst kunt u een controle uitoefenen door met uw eigen telefoon uw eigen nummer te bellen. Als het goed is komt u dan bij Pricon uit.

Met #21# zet u de doorschakeling weer uit.

Als u voor Pricon kiest, dan zullen wij samen het script gaan maken die gebruikt zal worden om u klanten te woord te staan. Dit is een hele belangrijke stap, want tijdens het maken van het script komen jouw jarenlange ervaring en kennis met eigen klanten en de jarenlange ervaring van ons met het uitbesteden van klantenservice samen. Een goed script bij een bedrijf waar u in vertrouwt, zal resulteren in tevreden klanten.   

Na elk gesprek wordt een notitie gemaakt. Hier wordt alle informatie in gezet die u van ons over de gesprekken wilt, zoals de naam van de beller, waarover de klant belde, wat de gewenste vervolgstap is, etc(Wellicht meer voorkomende voorbeelden). Zodra onze medewerker de notitie van het gesprek afrondt, krijgt u een notificatie met alle informatie. Zo weet u precies wat er tijdens alle gesprekken is besproken.  

Jullie leveren maandelijks een Excel bestand/online bestand aan met jullie rooster. Ons zelf ontworpen systeem geeft aan de hand van deze informatie automatisch aan naar wie moet worden doorverbonden. Hierdoor wordt altijd de juiste persoon bereikt (en worden fouten voorkomen). Als er wijzigingen in het rooster plaatsvinden, dan kan dit altijd worden aangepast. Als het geen haast heeft via callin@pricon.nl en met spoed kan er altijd naar ons gebeld worden. Het telefoonnummer hiervoor is … en staat net als het mailadres 24/7 onder bewaking.

Uiteraard! Via een API koppeling kunnen wij in uw agenda afspraken inplannen. Wij kijken in uw agenda wat mogelijk is en plannen in diezelfde agenda afspraken voor u in. Daarnaast krijgt u een melding van ons dat er een nieuwe afspraak is ingepland.

 

Wij zijn op elk moment van elke dag van het jaar bereikbaar via ons algemene nummer: 085-7733377. Dan zal u eerst een van onze klantenservice medewerkers aan de lijn krijgen die u zal doorverbinden met de medewerker die u het beste kan helpen. Dan ervaart u zelf hoe uw klanten u straks 24/7 kunnen bereiken.

Dat zijn performance cijfers. Pricon streeft erna om 80% van alle aangeboden calls binnen 30 seconden aan te nemen.

Zodra alle documentatie rond is, binnen 2 weken

Nee, afhankelijk van het niveau en ervaring van de medewerker wordt hij/zij beschikbaar gemaakt voor bepaalde lijnen.

1 kalendermaand.

€ 125,- voor de basisinrichting.

Heeft u een vraag?

Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.

Ik heb een vraag over een dienst