Skip to content

Achtervang overheid

Gemeenten, Provincies en Waterschappen werken al jaren samen met Pricon. Pricon fungeert als telefonische achtervang binnen en buiten kantoortijden. 

Achtervang overheid

Gemeenten, Provincies en Waterschappen ontvangen dagelijks honderden vragen van burgers en stakeholders. Het volume van deze klanten is gigantisch, en precies de reden waarom Pricon zich heeft gespecialiseerd op het gebied van overheidsdiensten, gemeentes (overloop KCC), receptiefunctie, waterschappen, milieualarmlijnen, RUD en nog veel meer.

Door onze jarenlange ervaring en verzamelende kennis, hoeven wij het klantenservice wiel binnen de overheid niet opnieuw uit te vinden. We werken er al jaren mee. Wij verwelkomen graag elke overheidsinstantie als klant. Uit ervaring weet Pricon dat de burger graag efficiënt geholpen wil worden. Laat ons hierbij helpen.

Pricon-website-10

Achtervang, klantenservice, storingsdienst en meer

Wanneer u besluit om met Pricon samen te werken, gaat een breed scala aan opties voor u open. Bekijk onze dienstenpagina en vind wat u nodig heeft voor uw Gemeente, Provincie of Waterschap. Wij werken voor veel gemeenten, RUD, Provincies en Waterschappen als achtervang.

Dit houdt in dat wij binnen en buiten de kantoortijden het aanspreekpunt kunnen zijn voor burgers. Vooral bij milieuklachten, meldingen in openbare ruimtes en waterpeil beheer is het belangrijk 24/7 aanwezig te zijn voor burgers. Onze 24/7 klantenservice en storingsdienst helpt deze overheidsinstanties uit de brand.

Daarom is het een goede investering om uw klantenservice, en de bijbehorende antwoordservice, uit te besteden. Pricons antwoordservice is de oplossing. Pricon neemt uw telefoon- en mailverkeer uit handen, zodat u zich kan focussen op andere taken binnen uw onderneming. Wij antwoorden zoals u het wenst en zorgen ervoor dat onze service aansluit bij uw onderneming. 

Contact

Bent u namens een overheidsinstelling op zoek naar een geschikte klantenservice partner. Wij bespreken graag de mogelijkheden met u en uw instantie. Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw overheidsinstelling? Schroom niet en neem contact met ons op.

 

Waarom uw klantenservice uitbesteden?

24/7 bereikbaar

Bereikbaarheid is alles in de huidige 24/7 maatschappij.

Een ervaren team

Jarenlange ervaring en kennis wordt behouden binnen ons team wegens een laag verloop.

Kostenbesparing door efficiëntie

U betaalt alleen voor de minuten dat uw klanten geholpen worden.

Ontzorgen

Door het uitbesteden heeft u meer tijd en aandacht voor de zaken waar u het verschil kan maken.

Altijd persoonlijk contact

Persoonlijke telefoonaanname wanneer uw klanten daar behoefte aan hebben.

Consistentie

Uw klanten worden voortaan altijd consistent op dezelfde effectieve manier geholpen.

Uw behoeften staan centraal. Waar mogen wij u mee helpen?

Gratis voorstel op maat?

Bel met onze sales adviseur voor een persoonlijk advies

Of laat uw gegevens achter en we bellen u

Waarom Pricon?

Hoge kwaliteit

Onze medewerkers werken gemiddeld 7,6 jaar bij ons en worden constant getraind.

Ervaring

30 jaar ervaring met de grootste en kleinste bedrijven van vrijwel alle branches.

Klanttevredenheid

Uw behoeften staan bij Pricon centraal. Wij hebben een hoge klanttevredenheid waar wij trots op zijn.

Eerlijke prijs

Pricon biedt een top prijs-kwaliteit verhouding. Al vanaf €25,- start u bij ons!

Een stevig fundament voor een langdurige samenwerking

“Pricon staat voor professionele dienstverlening, denkt mee en komt gemaakte afspraken na.”

Case: Lefier

Lefier kan door de samenwerking met Pricon de bereikbaarheid buiten kantoortijden borgen en onze huurders 24/7 een goede service bieden. De dienstverlening wordt afgestemd op de wensen van Lefier. We kunnen snel schakelen in de dienstverlening door de korte lijnen met Pricon.

Deze merken gingen u voor

Pricon is verantwoordelijk voor het klantcontact van veel ondernemingen in Nederland. Het taalgebruik en het bijbehorende script worden in lijn met de merkwaarde overgebracht naar de klant. 

Ons gevarieerde portfolio zorgt niet alleen voor kennis binnen uw branche, maar ook voor de juiste aanpak op de lange termijn. Wij helpen u en uw klant graag verder.

Deze merken gingen u voor

Pricon is verantwoordelijk voor het klantcontact van veel ondernemingen in Nederland. Het taalgebruik en het bijbehorende script worden in lijn met de merkwaarde overgebracht naar de klant. 

Ons gevarieerde portfolio zorgt niet alleen voor kennis binnen uw branche, maar ook voor de juiste aanpak op de lange termijn. Wij helpen u en uw klant graag verder.

 

Uw klantenservice uitbesteden?

Download onze brochure

Lees op uw gemak welke oplossing bij uw onderneming past.

Veelgestelde vragen

We kunnen hierop geen vast antwoord geven. Eerst willen we weten wat u nodig heeft. Op basis daarvan geven wij u advies over de naar onze mening, meest voor de hand liggende oplossing. Neemt u even contact met ons op waarna we u snel een indicatie kunnen geven. In het algemeen is de reactie van onze potentiële klanten dat het meevalt qua prijs.  Bovendien berekenen we in tegenstelling tot vele anderen, kosten die gerelateerd zijn aan de duur van het gesprek. Een transparante methode.

De telefoon wordt aangenomen met uw bedrijfsnaam eventueel aangevuld met de naam van de medewerker, afhankelijk van uw wensen. De medewerker weet exact wat die wens is omdat die bij de aanname van een gesprek op het scherm wordt geprojecteerd. Hoewel onze medewerker een procedure moet doorlopen op de wijze zoals u dat wilt, zal het nooit een “leesoefening” zijn maar altijd een natuurlijk gesprek. Onze medewerkers zijn getraind om ook lastige gesprekken op een rustige professionele wijze af te handelen. 

Iedere klant ontvangt zijn eigen unieke doorschakel nummer dat gekoppeld is aan een applicatie met alle klantgegevens. De medewerker ziet gelijk op zijn/haar beeldscherm al uw gegevens inclusief aanneemzin.

Pricon werkt voor tal van haar klanten op de klantspecifieke systemen, waardoor zowel onze klanten als Pricon werken met up-to-date informatie. Of dit ook in uw situatie kan, bekijken we klantspecifiek. Neemt u daarvoor even contact met ons op.

U kunt op ieder gewenst moment uw instructies wijzigen. Dit kan een eenmalige instructie zijn maar ook permanente. Bij voorkeur kunt u dit doorgeven per mail via een speciaal voor klanten ingesteld mailadres. Dit mailadres wordt 24/7 “bewaakt” om aanpassingen gelijk door te kunnen voeren.

U kunt gesprekken in het Nederlands, Duits en Engels laten opvangen.

1: Toets *21*

2: Toets nu het doorschakelnummer van Pricon in

  1. Sluit af met een #

4: Wacht op de onderbroken kiestoon en leg de hoorn neer. Al uw gesprekken worden nu doorgerouteerd naar Pricon.

5: Desgewenst kunt u een controle uitoefenen door met uw eigen telefoon uw eigen nummer te bellen. Als het goed is komt u dan bij Pricon uit.

Met #21# zet u de doorschakeling weer uit.

Als u voor Pricon kiest, dan zullen wij samen het script gaan maken die gebruikt zal worden om u klanten te woord te staan. Dit is een hele belangrijke stap, want tijdens het maken van het script komen jouw jarenlange ervaring en kennis met eigen klanten en de jarenlange ervaring van ons met het uitbesteden van klantenservice samen. Een goed script bij een bedrijf waar u in vertrouwt, zal resulteren in tevreden klanten.   

Na elk gesprek wordt een notitie gemaakt. Hier wordt alle informatie in gezet die u van ons over de gesprekken wilt, zoals de naam van de beller, waarover de klant belde, wat de gewenste vervolgstap is, etc(Wellicht meer voorkomende voorbeelden). Zodra onze medewerker de notitie van het gesprek afrondt, krijgt u een notificatie met alle informatie. Zo weet u precies wat er tijdens alle gesprekken is besproken.  

Jullie leveren maandelijks een Excel bestand/online bestand aan met jullie rooster. Ons zelf ontworpen systeem geeft aan de hand van deze informatie automatisch aan naar wie moet worden doorverbonden. Hierdoor wordt altijd de juiste persoon bereikt (en worden fouten voorkomen). Als er wijzigingen in het rooster plaatsvinden, dan kan dit altijd worden aangepast. Als het geen haast heeft via callin@pricon.nl en met spoed kan er altijd naar ons gebeld worden. Het telefoonnummer hiervoor is … en staat net als het mailadres 24/7 onder bewaking.

Uiteraard! Via een API koppeling kunnen wij in uw agenda afspraken inplannen. Wij kijken in uw agenda wat mogelijk is en plannen in diezelfde agenda afspraken voor u in. Daarnaast krijgt u een melding van ons dat er een nieuwe afspraak is ingepland.

 

Wij zijn op elk moment van elke dag van het jaar bereikbaar via ons algemene nummer: 085-7733377. Dan zal u eerst een van onze klantenservice medewerkers aan de lijn krijgen die u zal doorverbinden met de medewerker die u het beste kan helpen. Dan ervaart u zelf hoe uw klanten u straks 24/7 kunnen bereiken.

Dat zijn performance cijfers. Pricon streeft erna om 80% van alle aangeboden calls binnen 30 seconden aan te nemen.

Zodra alle documentatie rond is, binnen 2 weken

Nee, afhankelijk van het niveau en ervaring van de medewerker wordt hij/zij beschikbaar gemaakt voor bepaalde lijnen.

1 kalendermaand.

€ 125,- voor de basisinrichting.

Heeft u een vraag?

Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.

Ik heb een vraag over een dienst