Diensten

Klantcontact is dè specialisatie van Pricon. Wij bieden een divers dienstenpakket zodat uw organisatie voor uw klanten altijd bereikbaar is.

24/7 Storingsdienst

Altijd bereikbaar voor spoedeisende zaken.

Emailafwikkeling

24/7 een wakkere medewerker die uw mailverkeer oppakt.

Receptie functie

Pricon als verlengstuk voor uw organisatie.

Overflow opvang

Incidenteel doorschakelen bij ziekte, vakantie of drukte.

Piketservice

Pricon heeft een service voor advocaten aangesloten bij de piketcentrale,…

Branches

24/7 bereikbaar voor storingen die meteen opgelost moeten worden

De focus weer leggen op uw corebusiness

Pricon is een vaste partner voor Gemeentes, Provincies en Waterschappen

Onze werkwijze

Klant worden van Pricon lukt niet in één dag. Wanneer u besluit gebruik te maken van onze diensten gaat u een zorgvuldig traject in. Kennis maken, duidelijke afspraken en een protocol op maat geschreven voor de werkwijze van uw bedrijf is de fundering voor de samenwerking met Pricon.

Pricon laat u graag kennismaken met de mogelijkheden. Een vrijblijvend gesprek behoort dan ook altijd tot de mogelijkheden.

Referenties

Onze klanten