Nieuws
Al het nieuws binnen en rondom Pricon delen wij graag met u.
De 24/7 storingsdienst uitbesteden
29 oktober 2019 Geen reacties
De 24/7 storingsdienst is iets wat Pricon al jaren voor verschillende bedrijven doet. Doordat deze bedrijven hun 24/7 storingsdienst uitbesteden aan Pricon kunnen zij 24 ...
Read More → Klantenservice is een vorm van marketing
8 oktober 2019 Geen reacties
Veel bedrijven stoppen relatief veel tijd en geld in marketing, maar een slechte klantenservice kan hetgeen wat je met marketing hebt opgebouwd snel weer afbreken. ...
Read More → De kracht van vast personeel
13 augustus 2019 Geen reacties
Klantenservice is niet alleen het vriendelijk te woord staan van klanten. Het gaat er vooral om dat bellers doelgericht geholpen worden. Ervaring is een heel ...
Read More → Actief luisteren
24 april 2019 Geen reacties
Mensen luisteren naar elkaar, maar veel mensen horen lang niet altijd wat er precies gezegd wordt. Dit kan komen doordat mensen al van te voren ...
Read More → Stemgebruik aan de telefoon
13 maart 2019 Geen reacties
De werknemers van Pricon hebben hun stem nodig om hun werk te doen. Adem, stembanden en een klankkast zijn nodig om een stemgeluid te produceren. ...
Read More → De reden waarom je eigen stem altijd anders klinkt
12 februari 2019 Geen reacties
Je hoort je eigen stem altijd als je praat en dat vinden de meeste mensen wel oké klinken. Maar wanneer wij een filmpje of spraakmemo ...
Read More → Aanbevolen nieuwsartikelen
Heeft u een vraag?
Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.