Efficiënt werken

25 juni 2020

Onze agents zijn echte multitaskers. Na een lange inwerkperiode is een agent bij ons in staat zich een allrounder te noemen. Dit betekent dat de agent ingezet kan worden voor alle klanten die naar ons doorschakelen en dus klaar is om ook nachtdiensten te werken. Om zo efficiënt mogelijk te kunnen werken en dus de gesprekken niet langer te laten worden dan noodzakelijk werken onze agents met twee beeldschermen. Het gesprek en script komen binnen op het ene scherm en op het andere scherm heeft de agent inzage in eventuele applicaties.

Zoals we vaker benoemen in onze nieuwsbrief kunnen wijzigingen van het script of opmerkingen omtrent meldingen gemaild worden naar Operations Support. Het mailadres hiervoor is callin@pricon.nl. Om 24/7 per mail bereikbaar te zijn zorgen onze agents er buiten kantoortijden voor dat de mailbox altijd in de gaten wordt gehouden. Dit is ook mogelijk dankzij de dubbele beeldschermen. Het echte multitasken begint in de nachturen. De agents krijgen dan alle taken die klanten aan ons toevertrouwen. Er staan dan drie beeldschermen open voor eventuele mails, gbs meldingen en een scherm voor de reguliere calls. We moeten er niet aan denken dit allemaal te combineren op maar één scherm. Met al die schermen kunnen we wel concluderen dat de Pricon medewerker een duizendpoot is en dat er efficiënt en zorgvuldig gewerkt kan worden.