
Nieuws
Al het nieuws binnen en rondom Pricon delen wij graag met u.
Hoe u de klantenservice van uw webshop écht verbetert
Wist u dat goede klantenservice hét verschil kan maken voor uw webshop? In deze blog leest u hoe u klanttevredenheid verhoogt én conversies stimuleert.
Lees verder De flexibiliteit van uitbesteden klantenservice
Een flexibele en schaalbare klantenservice zonder extra personeel aan te nemen? Het kan door uit te besteden. Lees in deze blog over de voordelen van ...
Lees verder Hoe u wél telefonisch bereikbaar blijft voor uw klanten
Waarom is telefonische bereikbaarheid zo belangrijk? In deze blog leest u hoe dit impact heeft op uw bedrijf.
Lees verder Boze klant aan de telefoon? Zo kunt u daar het beste mee omgaan
Benieuwd hoe u het beste met boze klanten aan de telefoon kunt omgaan? In deze blog delen wij onze tips en tricks.
Lees verder Storingsdienst uitbesteden: Ongestoorde 24/7 bereikbaarheid
Heeft u een 24/7 storingsdienst? Dan kan uitbesteden een slimme en efficiënte oplossing zijn. Hier leest u de voordelen van uitbesteden en voor wie dit ...
Lees verder Klantenservice uitbesteden? Vijf grote voordelen voor uw organisatie
Wat zijn de voordelen van uw klantenservice uitbesteden? U leest het hier.
Lees verder Aanbevolen nieuwsartikelen
Heeft u een vraag?
Laat uw gegevens achter of neem direct contact met ons op.