Skip to content

Nieuws

Al het nieuws binnen en rondom Pricon delen wij graag met u.

Hoe u de klantenservice van uw webshop écht verbetert

Wist u dat goede klantenservice hét verschil kan maken voor uw webshop? In deze blog leest u hoe u klanttevredenheid verhoogt én conversies stimuleert.
Lees verder

De flexibiliteit van uitbesteden klantenservice

Een flexibele en schaalbare klantenservice zonder extra personeel aan te nemen? Het kan door uit te besteden. Lees in deze blog over de voordelen van ...
Lees verder

Hoe u wél telefonisch bereikbaar blijft voor uw klanten

Waarom is telefonische bereikbaarheid zo belangrijk? In deze blog leest u hoe dit impact heeft op uw bedrijf.
Lees verder

Boze klant aan de telefoon? Zo kunt u daar het beste mee omgaan

Benieuwd hoe u het beste met boze klanten aan de telefoon kunt omgaan? In deze blog delen wij onze tips en tricks.
Lees verder

Storingsdienst uitbesteden: Ongestoorde 24/7 bereikbaarheid

Heeft u een 24/7 storingsdienst? Dan kan uitbesteden een slimme en efficiënte oplossing zijn. Hier leest u de voordelen van uitbesteden en voor wie dit ...
Lees verder

Klantenservice uitbesteden? Vijf grote voordelen voor uw organisatie

Wat zijn de voordelen van uw klantenservice uitbesteden? U leest het hier.
Lees verder

Heeft u een vraag?

Laat uw gegevens achter of neem direct contact met ons op.

Stel uw vraag over onze diensten