Skip to content

Nooit meer klanten mislopen door overmacht

De doorschakelservice van Pricon neemt uw klantcontact uit handen wanneer dat u uitkomt. Onze medewerkers zijn niet te onderscheiden van uw eigen receptie dankzij helder afgestemde belscripts en instructies.

Bereikbaarheid, een onnodige stressfactor

De huidige huizenmarkt is overspannen en dat voelt u als makelaar ook. U wil flexibel zijn bij belangrijke bezichtigingen en opleveringen, maar hierdoor geen nieuwe potentiële verkopers mislopen. Veelvoorkomende frustraties bij makelaars rondom klantcontact zijn:

  • Het volledige team is weg van kantoor, waardoor de receptie onbemand blijft
  • Onnodige stress door capaciteitsplanning. Wie neemt de telefoon aan?
  • Uw makelaar kan niet opnemen, maar kan de call ook niet doorschakelen
  • Oriënterende verkopers krijgen uw voicemail en bellen dan maar de concurrent
Video afspelen

Voorkom reputatieschade

Verkopers die zich nog oriënteren op een geschikte makelaar zoeken vaak een betrouwbare stem die hen snel en kordaat te woord kan staan. Die voor ze klaarstaat en vertrouwen wekt. Anders zoeken ze verder en bellen ze de concurrent.

Doorgeschakeld worden naar de voicemail is niet alleen een gemiste kans; het straalt ook af op uw reputatie als bedrijf. Slechte bereikbaarheid is geen eigenschap die bij een erkend makelaarskantoor past.

Hoe gaan wij met uw klanten om?

Met Pricon maakt u een einde aan voicemails en gemiste oproepen. Bellers krijgen direct een reactie: een antwoord op hun vraag, een terugbelverzoek, een ingeplande bezichtiging. 

Onze medewerkers sturen vervolgens een gespreksnotitie op zodat u op de hoogte blijft. Dankzij het antwoordscript dat we speciaal voor u op maat maken zullen uw klanten geen verschil merken tussen Pricon en uw makelaardij aan de telefoon.

Flexibel, op maat en volgens uw regels

‘Ik laat de telefoontjes met een gerust hart aan Pricon over. Wij weten zeker dat onze klanten altijd professioneel opgevangen worden. 

Wij vonden het eerst een grote stap om onze telefoontjes uit handen te geven. Maar Pricon wekte direct vertrouwen. Dat kwam door hun uitgebreide vragenlijst en het professionele belscript.

Nu raken we niemand meer kwijt aan de concurrentie. En zijn wij weer baas over onze eigen agenda.’

Neem contact met ons op

Bent u klaar voor de ontzorging die Pricon kan bieden? Wilt u genoeg tijd om u te richten op belangrijke afspraken, in de zekerheid dat uw klanten tegelijkertijd professioneel geholpen worden? 

Samen kijken wij welk pakket het beste bij uw makelaardij past. Neem contact op met onze sales adviseur voor een persoonlijk advies.

Flexibel, op maat en volgens uw regels

De telefoonservice voor makelaars van Pricon focust op het wegnemen van stress rondom planningscapaciteit, zodat wij een naadloos verlengstuk worden van uw dienstverlening. Wat zijn uw voordelen?

Een gedegen voorbereiding

we verdiepen ons in uw bedrijfscultuur en communicatiestijl, zodat uw klant geen verschil merkt in kwaliteit.

Een belscript op maat

zodat u exact weet hoe we de telefoon beantwoorden en welke vragen we wel of niet direct mogen beantwoorden

Inzicht in uw abonnement

uren kunnen flexibel op- of afgeschaald worden afhankelijk van uw behoefte, zodat u niet vast zit aan onnodig hoge maandelijkse abonnementskosten

E-mailservice (optioneel)

u kunt ook uw e-mailservice uitbesteden aan Pricon, zodat u nooit meer een volle inbox aan het einde van de dag aantreft

Veelgestelde vragen

Bij Pricon kunt u uw service zelf inrichten. Zo kunt u kiezen tussen het uitbesteden van de gehele telefoonservice. Heeft u liever een doorschakelarrangement waarbij wij bijspringen bij drukte? Het is allemaal mogelijk.

 

Zodra u uw pakket gekozen heeft en we samen het antwoordscript opgesteld zijn, gaan onze klantenservicemedewerkers van start. Wij zijn pas tevreden wanneer uw klanten onze medewerkers zien als vertegenwoordigers van uw makelaardij. 

 

Dankzij het belscript kunnen de medewerkers uw klanten vaak direct verder helpen. Anders laten wij een duidelijke terugbelnotitie achter. We werken snel en efficiënt en hebben klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan.

 

Uw telefoonservice uitbesteden hoeft niet duur te zijn. U kunt al vanaf € 25,- per maand gebruik maken van onze dienstverlening. Wat u per minuut betaalt, is afhankelijk van de hoeveelheid minuten die u doorschakelt.

U verleent Priconmedewerkers toegang tot uw inbox, inclusief instructies over de stijl waarin de e-mails beantwoord moeten worden. Dankzij het antwoordscript, veelgestelde vragen (FAQ) en kennisbanken kunnen onze medewerkers vrijwel alle e-mails direct zelf beantwoorden. Door een koppeling met uw agenda kan Pricon zelfs probleemloos afspraken zoals bezichtigingen inplannen.

 

Uw klanten worden blij verrast door het snelle en secure antwoord en u hoeft niet meer wakker te liggen van uw overstromende inbox. U maakt al gebruik van onze e-mailservice vanaf  € 25,- per maand.

Dankzij de flexibele en professionele medewerkers van Pricon bent u nog nooit zo bereikbaar geweest. Wij zijn al 30 jaar actief binnen de klantenservice, zodat wij onszelf dé specialist in Nederland mogen noemen. Bij ons staan de behoeften van de klanten altijd centraal en wij vinden een eerlijk tarief belangrijk.

Hoe wij zo zeker weten dat onze aanpak werkt? Dit ziet u aan de vele branches waarbinnen wij actief zijn en onze hoge klanttevredenheid. Wij helpen organisaties binnen de overheid, de zorg, installatiebedrijven, woningcorporaties en vele MKB’ers!

Wat maakt ons uniek? Onze medewerkers.

Wij zijn experts in de kunst van klantcontact en geven dit mee aan al onze medewerkers. Dit zijn professionele specialisten met hart voor hun vak. Ons team heeft een zeer lage doorloop. Dit betekent dat onze kennis niet verloren gaat en wij een hecht team vormen met ervaren medewerkers. Zij zullen uw klant de juiste informatie geven én daarbij de merkbeleving meegeven die bij uw onderneming past.

Het is bijna altijd voordeliger om uw klantenservice uit te besteden, zeker wanneer u flexibel van de dienst gebruik wil maken. Bij het opzetten van een eigen klantenservice komen hoge opstartkosten kijken, onder andere voor training en apparatuur.


Wij hebben bijvoorbeeld berekend dat het bijna 20.000 euro kost om zelf een 24/7 klantenservice op te zetten voor 1000 telefoontjes per maand. Dit uitbesteden kost circa 5500 euro.

Wij stellen samen met u een script op voordat onze medewerkers voor u aan de slag gaan. Dit script bevat niet alleen antwoorden op veelgestelde vragen en praktische instructies, maar ook de tone of voice van uw bedrijf. 

 

Onze medewerkers zijn dankzij deze strategie een natuurlijk verlengstuk. Hun boodschap sluit zowel qua vorm als qua inhoud aan op uw eigen merk. Ze zijn getraind om alle soorten gesprekken rustig en professioneel te voeren en zullen altijd net dat stapje extra zetten om uw klanten de beste beleving te geven.

Iedere klant ontvangt zijn eigen unieke doorschakelnummer, dat gekoppeld is aan ons systeem met alle klantgegevens. De medewerker ziet gelijk op een beeldscherm al uw gegevens inclusief de boodschap waarmee ze de telefoon mogen opnemen.

Na elk gesprek maken onze medewerkers een notitie. Hierin wordt alle informatie gezet die u van ons over de gesprekken wenst, zoals de naam van de beller, waarover de klant belde en wat de gewenste vervolgstap is. Zodra onze medewerker de notitie van het gesprek afrondt, krijgt u een notificatie met alle informatie. Zo weet u precies wat er tijdens alle gesprekken is besproken. 

Uiteraard! Via een API-koppeling kunnen wij in uw agenda afspraken inplannen. Wij kijken in uw agenda wat mogelijk is en plannen in diezelfde agenda afspraken voor u in. Daarnaast krijgt u een melding van ons dat er een nieuwe afspraak gepland staat.

Zodra alle documentatie rond is, kunnen wij binnen twee weken opstarten.

De opzegtermijn is één kalendermaand.

De opstartkosten zijn 125 euro voor de basisinrichting.

Uw behoeften staan centraal. Waar mogen wij u mee helpen?

Gratis voorstel op maat?

Bel met onze sales adviseur voor een persoonlijk advies

Irene Driehuis

Of laat uw gegevens achter en we bellen u

Waarom Pricon?

Hoge kwaliteit

Onze medewerkers werken gemiddeld 7,5 jaar bij ons en worden constant getraind.

Ervaring

30 jaar ervaring met de grootste en kleinste bedrijven van vrijwel alle branches.

Klanttevredenheid

Uw behoeften staan bij ons centraal. Wij hebben een hoge klanttevredenheid, waar wij trots op zijn.

Eerlijke prijs

Pricon biedt een top prijs-kwaliteitverhouding. Al vanaf € 25,- start u bij ons!

Een stevig fundament voor een langdurige samenwerking

“Pricon staat voor professionele dienstverlening, denkt mee en komt gemaakte afspraken na.”

Case: Lefier

Lefier kan door de samenwerking met Pricon de bereikbaarheid buiten kantoortijden borgen en de huurders 24/7 een goede service bieden.

“De dienstverlening is afgestemd op de onze wensen en we kunnen snel schakelen in de dienstverlening door de korte lijnen met Pricon.”

Deze merken gingen u voor

Pricon is verantwoordelijk voor het klantcontact van veel ondernemingen in Nederland. Het taalgebruik en het bijbehorende script worden in lijn met de merkwaarde overgebracht naar de klant. 

Ons gevarieerde portfolio zorgt niet alleen voor kennis binnen uw branche, maar ook voor de juiste aanpak op de lange termijn. Wij helpen u en uw klant graag verder.

Deze merken gingen u voor

Pricon is verantwoordelijk voor het klantcontact van veel ondernemingen in Nederland. Het taalgebruik en het bijbehorende script worden in lijn met de merkwaarde overgebracht naar de klant. 

Ons gevarieerde portfolio zorgt niet alleen voor kennis binnen uw branche, maar ook voor de juiste aanpak op de lange termijn. Wij helpen u en uw klant graag verder.

 

Uw klantenservice uitbesteden?

Download onze brochure

Lees op uw gemak welke oplossing bij uw onderneming past.

Heeft u een vraag?

Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.

Ik heb een vraag over een dienst