Een callcenter inhuren als backup?

Kunt u de drukte in uw eigen callcenter of bij uw receptie niet meer aan? Kampt u met onderbezetting en is snelle ondersteuning noodzakelijk? Dan is het inhuren van een extern callcenter zoals Pricon een goede optie!

Het inhuren van een callcenter is echter niet niets. U besteedt het eerste contact met u klanten uit, dus u zoekt een betrouwbare partij met ruime ervaring die u kan ondersteunen, een partner die als verlengstuk van uw organisatie kan worden ingezet. Pricon is inmiddels bijna 30 jaar actief als 24/7 callcenter in diverse branches en heeft een bewezen trackrecord. Wij snappen hoe belangrijk klantenservice voor u is en we begrijpen ook dat u niet altijd in de gelegenheid bent om zelf uw klanten te woord te staan. Samen met u zorgen we voor een optimale klantenservice. Uw klanten merken er niets van en u bent optimaal ontzorgd. Dat is de service van Pricon!

Wij zijn het callcenter zoals u het wenst

Geen organisatie is hetzelfde. Daarom passen wij ons aan aan uw behoefte. Wij kunnen uw telefoonverkeer volledig uit handen nemen, fungeren als een overflow voor uw eigen klantcontactcentrum, backup verzorgen voor uw receptie en/of 24 uurs contactmogelijkheden faciliteren. Hoe u uw inkomende telefoongesprekken ook wilt organiseren, als u Pricon inhuurt, dan denken wij met u mee. Wij gaan graag ook voor u aan de slag!

Callcenter inhuren? De mogelijkheden zijn legio!

Vanuit onze callcenters in Emmen en Capelle aan den IJssel ondersteunen wij organisaties door het hele land en uit diverse branches. Wij zijn gespecialiseerd in binnenkomend telefoon- en emailverkeer (inbound callcenter) en leveren professionele callcenter diensten zoals:

  • Uitbesteden van uw klantenservice.
  • Ondersteuning van uw eigen callcenter.
  • Backup voor uw receptie.
  • 24/7 storingslijnen.
  • Beantwoorden van e-mails.
  • Opvolgen van marketingacties.
  • Webcare en klantenservice via social media.

Waarom Pricon inhuren als callcenter partner?

Pricon is volledig gespecialiseerd in ondersteuning op inkomend telefoon- en e-mailverkeer. Onze medewerkers worden opgeleid tot ware ambassadeurs van uw organisatie. Wij begrijpen het belang van klantenservice en wij staan dagelijks voor u klaar om uw klanten de beste service te leveren. Wij geloven in langdurige partnerships en een intensieve samenwerking met onze opdrachtgevers. Samen bereiken we meer, samen zorgen we voor een klantcontactcentrum van wereldklasse!

  • Ervaring sinds 1992.
  • Betrokken en professionele callcenter medewerkers.
  • Opvang van telefonie, email en webcare.
  • 24/7 365 dagen per jaar voor u aan het werk!
  • Verlengstuk van uw organisatie.
  • Aantrekkelijke tarieven. Vraag hier meer informatie op.
  • U bepaalt wanneer u van ons gebruik wilt maken.

Uitstekende klantenservice tegen aantrekkelijke tarieven

Wij leveren klantenservice zoals u het wilt, volgens uw script en in uw taal. Daarvoor rekenen wij een aantrekkelijk prijs per gesprek. Wil u weten wat wij voor u kunnen betekenen en wat dat kost? Neem dan contact met ons op. Wij vertellen u graag meer over onze aanpak!

 

 

 

Neem contact met ons op

Downloads