Skip to content

Installatiebedrijven

Waarschijnlijk heeft geen enkele branche een klantenservice of storingsdienst zo zeer nodig als de installatiebranche. Vooral voor deze bedrijven en hun klanten is 24/7 bereikbaarheid en een storingsdienst een eis.

Bereikbaarheid, een onnodige stressfactor

De huidige markt voor installatiebedrijven is volop in beweging en dat merkt u als ondernemer ook. U wilt de flexibiliteit behouden om belangrijke klantafspraken en projectopleveringen na te komen, zonder dat dit ten koste gaat van potentiële nieuwe opdrachten. Veelvoorkomende uitdagingen in de installatiebranche met betrekking tot klantcontact omvatten:

  • Het team is afwezig van kantoor, waardoor de receptie onbeheerd blijft.
  • Onnodige stress ontstaat door capaciteitsplanning, met de vraag wie de telefoon moet beantwoorden.
  • Uw installateur kan oproepen niet beantwoorden en heeft geen optie om deze door te schakelen.
  • Potentiële klanten die informatie zoeken, belanden op uw voicemail en kiezen dan maar voor de concurrent.
Video afspelen
focus

Voorkom klantverlies aan concurrenten

Of het nu gaat om een dringende oproep over een storing in de brandmeldcentrale, een klant met een defecte sprinklerinstallatie, of iemand met een kapotte cv-ketel, als installatiebedrijf heeft u vaak uw handen vol aan telefoontjes. En eerlijk gezegd, in zo’n hectische branche is het voor potentiële klanten maar al te gemakkelijk om de weg naar uw concurrenten te vinden. Wij begrijpen als geen ander de specifieke uitdagingen waarmee u te maken heeft in de installatiewereld, en daarom zijn we hier om u te helpen die concurrentie voor te blijven.

Onze missie is om u te helpen bij het overwinnen van deze uitdagingen en uw klantenservice naar een hoger niveau te tillen. Daarom bieden wij oplossingen die u in staat stellen om op een flexibele en professionele manier met deze uitdagingen om te gaan. Zo kunt u uw concurrentievoordeel behouden en nieuwe kansen benutten. U kunt erop vertrouwen dat Pricon uw partner is in het bieden van uitstekende klantenservice aan uw huidige en toekomstige klanten.

Hoe gaan wij met uw klanten om?​

Met Pricon behoren voicemails en gemiste oproepen tot het verleden. U wilt altijd beschikbaar zijn voor uw klanten, en dat begrijpen we. Bellers krijgen direct een reactie, of het nu een antwoord op hun vraag is, een verzoek om teruggebeld te worden of het inplannen van een afspraak.

Onze toegewijde medewerkers zorgen ervoor dat geen enkele oproep onbeantwoord blijft. Bovendien sturen ze u gespreksnotities, zodat u altijd op de hoogte bent van wat er besproken is.

Wat Pricon uniek maakt, is ons op maat gemaakte antwoordscript. Speciaal voor uw installatiebedrijf ontworpen, zodat uw klanten geen verschil merken tussen Pricon en uw eigen team aan de telefoon. We fungeren als een naadloze uitbreiding van uw bedrijf, altijd paraat om professionele klantenservice te bieden.

vriendelijk
jomgen-bril

Neem contact met ons op​

Bent u klaar voor de ontzorging die Pricon kan bieden? Wilt u genoeg tijd om u te richten op belangrijke afspraken, in de zekerheid dat uw klanten tegelijkertijd professioneel geholpen worden? 

Samen kijken wij welk pakket het beste bij uw installatiebedrijf past. Neem contact op met onze sales adviseur voor een persoonlijk advies.

Gratis whitepaper

Tips voor het opzetten van een kwalitatief sterke klantenservice

Waarom uw klantenservice uitbesteden?

24/7 bereikbaar

Bereikbaarheid is alles in de huidige 24/7 maatschappij.

Een ervaren team

Wij werken met een ervaren team, waardoor u profiteert van jarenlange ervaring.

Kostenbesparing door efficiëntie

U betaalt alleen voor de minuten die wij aan het helpen van uw klanten besteden.

Ontzorgen

Door het uitbesteden heeft u meer tijd en aandacht voor de zaken waar u het verschil kunt maken.

Altijd persoonlijk contact

Persoonlijke telefoonaanname wanneer uw klanten daar behoefte aan hebben.

Consistentie

Uw klanten worden voortaan altijd consistent op dezelfde effectieve manier geholpen.

Uw behoeften staan centraal. Waar mogen wij u mee helpen?

Gratis voorstel op maat?

Bel met onze sales adviseur voor een persoonlijk advies

Irene Driehuis

Of laat uw gegevens achter en we bellen u

Waarom Pricon?

Hoge kwaliteit

Onze medewerkers werken gemiddeld 7,5 jaar bij ons en worden constant getraind.

Ervaring

30 jaar ervaring met de grootste en kleinste bedrijven van vrijwel alle branches.

Klanttevredenheid

Uw behoeften staan bij ons centraal. Wij hebben een hoge klanttevredenheid, waar wij trots op zijn.

Eerlijke prijs

Pricon biedt een top prijs-kwaliteitverhouding. Al vanaf € 25,- start u bij ons!

Een stevig fundament voor een langdurige samenwerking

“Pricon staat voor professionele dienstverlening, denkt mee en komt gemaakte afspraken na.”

Case: Lefier

Lefier kan door de samenwerking met Pricon de bereikbaarheid buiten kantoortijden borgen en de huurders 24/7 een goede service bieden.

“De dienstverlening is afgestemd op de onze wensen en we kunnen snel schakelen in de dienstverlening door de korte lijnen met Pricon.”

Deze merken gingen u voor

Pricon is verantwoordelijk voor het klantcontact van veel ondernemingen in Nederland. Het taalgebruik en het bijbehorende script worden in lijn met de merkwaarde overgebracht naar de klant. 

Ons gevarieerde portfolio zorgt niet alleen voor kennis binnen uw branche, maar ook voor de juiste aanpak op de lange termijn. Wij helpen u en uw klant graag verder.

Deze merken gingen u voor

Pricon is verantwoordelijk voor het klantcontact van veel ondernemingen in Nederland. Het taalgebruik en het bijbehorende script worden in lijn met de merkwaarde overgebracht naar de klant. 

Ons gevarieerde portfolio zorgt niet alleen voor kennis binnen uw branche, maar ook voor de juiste aanpak op de lange termijn. Wij helpen u en uw klant graag verder.

 

Uw klantenservice uitbesteden?

Download onze brochure

Lees op uw gemak welke oplossing bij uw onderneming past.

Veelgestelde vragen

We kunnen hierop geen vast antwoord geven. Eerst willen we weten wat u nodig heeft. Op basis daarvan geven wij u advies over de beste oplossing. Neemt u even contact met ons op waarna we u snel een indicatie kunnen geven. In het algemeen is de reactie van onze potentiële klanten dat het meevalt qua prijs. Bovendien berekenen we in tegenstelling tot vele anderen alleen kosten die gerelateerd zijn aan de duur van het gesprek. Een transparante methode.

De telefoon wordt aangenomen met uw bedrijfsnaam eventueel aangevuld met de naam van de medewerker, afhankelijk van uw wensen. De medewerker weet exact wat die wens is omdat die bij de aanname van een gesprek op het scherm wordt geprojecteerd. Hoewel onze medewerker een met u afgestemde procedure moet doorlopen, zal het nooit een “leesoefening” zijn, maar altijd een natuurlijk gesprek. Onze medewerkers zijn getraind om ook lastige gesprekken op een rustige professionele wijze af te handelen.

Iedere klant ontvangt zijn eigen unieke doorschakelnummer, dat gekoppeld is aan een applicatie met alle klantgegevens. De medewerker ziet gelijk op een beeldscherm al uw gegevens inclusief aanneemzin.

Wij werken voor tal van haar klanten op de klantspecifieke systemen, waardoor zowel onze klanten als medewerkers werken met up-to-date informatie. Of dit ook in uw situatie kan, bekijken we klantspecifiek. Neemt u daarvoor even contact met ons op.

U kunt op ieder gewenst moment uw instructies wijzigen. Dit kan een eenmalige instructie zijn, maar ook permanente. Bij voorkeur kunt u dit doorgeven per mail via een speciaal voor klanten ingesteld mailadres. Dit mailadres wordt 24/7 “bewaakt” om aanpassingen gelijk door te kunnen voeren.

U kunt gesprekken in het Nederlands, Duits en Engels laten opvangen.

1: Toets *21*

2: Toets nu het doorschakelnummer van Pricon in

Sluit af met een #

4: Wacht op de onderbroken kiestoon en leg de hoorn neer. Al uw gesprekken worden nu doorgezet naar Pricon.

5: Desgewenst kunt u een controle uitoefenen door met uw eigen telefoon uw eigen nummer te bellen. Als het goed is, komt u dan bij Pricon uit.

Met #21# zet u de doorschakeling weer uit.

Als u voor Pricon kiest, dan zullen wij samen het script gaan maken dat gebruikt zal worden om u klanten te woord te staan. Dit is een heel belangrijke stap, want tijdens het maken van het script komen uw jarenlange ervaring en kennis met eigen klanten en de jarenlange ervaring van ons met het uitbesteden van klantenservice samen. Een goed script bij een bedrijf waarin u in vertrouwen heeft, zal resulteren in tevreden klanten. 

Na elk gesprek wordt een notitie gemaakt. Hierin wordt alle informatie gezet die u van ons over de gesprekken wenst, zoals de naam van de beller, waarover de klant belde, wat de gewenste vervolgstap is, etc. Zodra onze medewerker de notitie van het gesprek afrondt, krijgt u een notificatie met alle informatie. Zo weet u precies wat er tijdens alle gesprekken is besproken. 

Jullie leveren maandelijks een Excel-bestand/online-bestand aan met jullie rooster. Ons zelf ontworpen systeem geeft aan de hand van deze informatie automatisch aan naar wie moet worden doorverbonden. Hierdoor wordt altijd de juiste persoon bereikt (en worden fouten voorkomen). Vinden er wijzigingen in het rooster plaats, dan kan dit altijd worden aangepast. Als het geen haast heeft, kan dit via callin@pricon.nl en bij spoed kunt u altijd met ons bellen. Het telefoonnummer hiervoor is 085-7733377 en staat net als het mailadres 24/7 onder bewaking.

Uiteraard! Via een API-koppeling kunnen wij in uw agenda afspraken inplannen. Wij kijken in uw agenda wat mogelijk is en plannen in diezelfde agenda afspraken voor u in. Daarnaast krijgt u een melding van ons dat er een nieuwe afspraak gepland staat.

Wij zijn op elk moment van elke dag van het jaar bereikbaar via ons algemene nummer: 085-7733377. Dan zal u eerst een van onze klantenservicemedewerkers aan de lijn krijgen, die u zal doorverbinden met de medewerker die u het beste kan helpen. Dan ervaart u zelf hoe uw klanten u straks 24/7 kunnen bereiken.

Dat zijn performance cijfers. Wij streven ernaar 80% van alle aangeboden calls binnen 30 seconden aan te nemen.

Zodra alle documentatie rond is, binnen 2 weken.

Nee, afhankelijk van het niveau en ervaring van de medewerker wordt deze beschikbaar gemaakt voor bepaalde lijnen.

1 kalendermaand.

€ 125,- voor de basisinrichting.

Heeft u een vraag?

Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.

Ik heb een vraag over een dienst

Uw whitepaper komt er zo aan

Waar kunnen we het whitepaper naartoe sturen?