MKB

Opvang telefonie of als u niet bereikbaar bent.

  • Wilt u klanten niet te lang in de wacht laten staan?
  • Hoe gaat u om met dalmomenten waarbij uw secretaresse wel aanwezig is en amper telefoon krijgt?
  • Wilt u zich meer richten op de corebusiness van uw bedrijf en niet steeds zelf uw telefoonverkeer aannemen?
  • Heeft u onderbezetting tijdens vakanties?
  • Zijn er piekmomenten in uw telefoonaanbod?

Redenen genoeg om gebruik te maken van telefoonopvang van Pricon. Wij ontzorgen u en nemen uw telefoonverkeer aan op een professionele manier.

Gebruik maken van Pricon als overflow opvang of uw telefonie volledig doorschakelen behoren tot de mogelijkheden. Wij werken geheel volgens uw wensen en u bepaalt wanneer u doorschakelt.

Voordelen telefoonopvang door Pricon:

  • Lage instapkosten en een eerlijke prijs voor elk gesprek
  • Pricon medewerkers nemen de telefoon aan conform uw instructies
  • Nooit meer gestoord worden tijdens besprekingen
  • Altijd bereikbaar
  • Ervaren medewerkers

Kortom u kunt u volledig richten op uw corebusiness en doen waar u goed in bent. Dan doen wij waar wij goed in zijn: uw bereikbaarheid vergroten.

 

De MKB bedrijven waar we nu telefoonverkeer voor aannemen zijn onder andere: welnesscentra, uitvaartondernemingen, makelaars, financiele dienstverlening, taxateurs, ergotherapeuten, fysiotherapeuten, webwinkels, automatiseringsbedrijven, advocaten, huisartsen, tandartsen, consultancy, telecom, hypotheekadviseurs, uitzendbureaus, verhuurbedrijven, pakketdiensten, koeriersbedrijven, horeca, groothandels, interieurbouw.

Neem contact met ons op