Zorgsector

Als zorgbedrijf moet u een 24 uurs bereikbaarheid garanderen voor uw klanten. Kostentechnisch is deze bereikbaarheid zelf verzorgen echter niet aan te raden. Pricon is een klantcontactcenter dat zich door de jaren heen heeft gespecialiseerd op het gebied van zorg. De voordelen van Pricon:

  • Geen gesprek missen
  • Spoedzaken worden gefilteerd
  • Medewerkers met ervaring
  • Empathisch ingesteld

24/7 bereikbaarheid voor uw cliënten

Pricon is partner voor vele instellingen in de zorgsector. Diverse bedrijven zoals thuiszorgorganisaties, tandartsenpraktijken, uitvaartverzorging, ergotherapie en huisartsenpraktijken schakelen hun telefonie geheel of gedeeltelijk door naar Pricon. Voor vele zorginstellingen is een 24 uurs bereikbaarheid erg belangrijk. Pricon is voor deze partijen daarin vaak de oplossing. Door onze grote ervaring in deze sector weten wij waar de belangen van deze organisaties liggen.

Uit de praktijk… een Pricon medewerker vertelt

Mevrouw M. Iedereen bij Pricon kent haar.

Laten we haar voor het gemak maar mevrouw M noemen. Ze woont al jaren in een aanleunwoning en belt soms om het kwartier om te vertellen dat de zorg nog niet geweest is,  ze wil dan laten weten dat ze haar injectie met insuline nog niet gekregen had.

Ze had hem wel gekregen, de mensen van de zorg zijn altijd stipt maar ze kan zich dat niet meer herinneren. Mevrouw M is erg dement. Als je de goede antwoorden geeft dan is ze aardig en beleefd. Af en toe huilt ze een beetje omdat ze denkt dat de zorg haar vergeten is en soms is ze boos en eist dat er direct iemand komt.  Een uur later kan ze dan weer bellen om te laten weten dat de zorg nog niet geweest is en benadrukt  hoe belangrijk het is dat dat ze op tijd komen want ze moet haar insulinespuit nog hebben. Ze weetheel zeker dat er nog niemand geweest is die dag.

Het was op een zaterdag dat we de hele dag nog niets van haar hadden gehoord, we maakten ons zorgen…. het zal toch niet? We belden voor de zekerheid met de zorg; Mevrouw M was het weekend bij de kinderen. Maandagmiddag hadden wij haar weer aan de telefoon; de zorg was nog niet geweest en het was wel belangrijk dat zij op tijd kwamen want ze moest haar insulinespuit nog hebben.

Mevrouw M was weer thuis, gelukkig maar.

Neem contact met ons op

Downloads