Antwoordservice

Wilt u de telefoon- of e-mail beantwoording uitbesteden? Of heeft u een bepaalde actie of een bepaald proces dat een antwoordservice vraagt? Dan is Pricon uw partner! Wij zijn als callcenter gespecialiseerd in inkomende vragen via mail en telefoon van uiteenlopende organisaties. Met onze antwoordservice staat er altijd iemand klaar voor uw klanten, als u wilt zelfs 24 uur per dag en 7 dagen per week!

Altijd bereikbaar met onze antwoordservice

Pricon is 24/7 bereikbaar en wij geven antwoord wanneer uw klant het wil. Wij beantwoorden uw telefoonnummer en/of e-mails zoals u het wilt. Ervaar het voordeel van de Pricon antwoordservice:

  • Snel en altijd antwoord voor uw klanten
  • Geen druk op uw eigen organisatie
  • Ook antwoord tijdens piek- of dalmomenten
  • 24 uurs antwoordservice, 7 dagen per week

Rust in uw mailbox en aan uw telefoon

Uw mailbox stroomt altijd vol en uw telefoon blijft gaan. Op zich goed nieuws, uw organisatie draait op volle toeren. Maar het afhandelen van al dat telefoon- en mailverkeer neemt (te) veel tijd in beslag. En zeker voor cruciale processen of reacties op marketingacties wilt u dat er snel wordt geantwoord. De antwoordservice van Pricon is het antwoord. U kunt deze dienst goed combineren met onze andere diensten en aanpassen naar uw eigen wensen. Wij antwoorden zoals u het wenst en passen de antwoordservice zo aan dat deze naadloos aansluit bij uw eigen organisatie.

Fullservice callcenter

Pricon is al bijna 30 jaar actief als fullservice callcenter. Wij zijn gespecialiseerd in inkomend telefoon- en mailverkeer en doen geen acquisitie of marketingacties voor andere bedrijven. Wij richten ons puur op klantenservice en klantvriendelijkheid is na 30 jaar een vanzelfsprekendheid voor onze organisatie!

Benieuwd wat onze antwoordservice?

Neem contact op met Pricon en ervaar welke uitgebreide mogelijkheden wij bieden met onze antwoordservice. U kunt ons bereiken via e-mail of via 085-7733377. Wij horen graag van u!

Neem contact met ons op

Downloads