Uw klantenservice uitbesteden

Wilt u als bedrijf 24/7 klantenservice kunnen bieden aan uw klanten? Uw klanten hebben het ook druk tijdens kantoortijden en dus zouden ze u graag na werktijd willen bellen voor een vraag of een probleem. Hoe irritant en vervelend is het dan wel niet als je contact met een bedrijf wil, maar geen contact kan krijgen. Hier iemand voor aannemen is niet effectief, omdat deze per uur betaald wordt en hier iemand voor aanstellen zorgt voor ontevredenheid onder uw werknemers. Dan kan Pricon u daarmee helpen. Pricon is namelijk al 28 jaar gespecialiseerd in klantenservice uitbesteden.

Wat houdt uw klantenservice uitbesteden in?

Als u zelf tijdens kantoortijden de telefoon aanneemt, maar ook daarna bereikbaar wil zijn voor u klanten. Dan kunt u er voor kiezen om uw telefoonlijn door te schakelen wanneer u wilt. Dit kan na kantoortijd en s’ weekends, maar ook tijdens pauzes zodat uw bedrijf tijdens pauzes ook bereikbaar is voor uw klanten. Daarnaast kan het zijn dat u over de hele dag te weinig inkomende telefoongesprekken krijgt om daar iemand voor aan te nemen en u liever per afhandelminuut wil betalen. Ten slotte kunt u de telefoon laten doorschakelen als er momenten zijn dat er te veel klanten tegelijkertijd bellen. Hierbij kunt u bepalen om bellers door te laten schakelen wanneer zij een bepaald aantal seconden in de wacht staan. Hierdoor vergroot u uw klanttevredenheid en biedt u extra service vergeleken uw concurrenten. Doordat u dan per afhandelminuut betaald, is dit een financieel gunstige keuze. Hierbij gebruikt Pricon een zelfgemaakt protocolsysteem die samen met u gemaakt wordt wanneer u uw klantenservice zal uitbesteden, waardoor elke bellende klant op dezelfde structurele manier effectief geholpen wordt.

Waarom zou u uw klantenservice uitbesteden?

De wereld ontwikkeld zich steeds meer naar een 24/7 maatschappij. Consumenten verwachten van bedrijven dat zij altijd bereikbaar zijn. Ook na kantoortijd en zelfs ‘s avonds en ‘s weekends. Daarnaast willen klanten niet lang wachten als zij een bedrijf opbellen. Wist u dat een groot deel van de keuzes van consumenten bepaald wordt door het contact met het bedrijf? Wij realiseren ons dat als geen ander en werken elke dag met volle toewijding om elke klant op elk moment van de dag naar zijn of haar wensen te helpen. Hierbij maken wij gebruik van onze 28 jaar ervaring en een flexibel eigen ontwikkeld systeem. Pricon biedt 24/7 bereikbaarheid aan met passie voor service en klanttevredenheid. Dit doen wij met een geweldig team van vriendelijke en nuchtere medewerkers die de telefoon voor u aannemen. De passie voor klantcontact brengen wij over aan ons team. Dit is terug te zien aan onze hoge klanttevredenheid, waar wij heel trots op zijn! Want bij het volledig of deels uitbesteden van uw klantenservice is het heel belangrijk dat u dit met vertrouwen en een goed gevoel kan doen.

Wij trainen onze medewerkers zo dat ze zich continu blijven ontwikkelen. Daarnaast is onze sterkste punt dat onze medewerkers gemiddeld lang bij ons werken vergeleken andere inbound callcenters hierdoor hebben onze medewerkers zich veel ontwikkeld in het effectief en vriendelijk afhandelen van telefoongesprekken. Hier ligt onze focus. Want bij ons staat klanttevredenheid voorop.

Contact

Bent u geïnteresseerd hoe wij u kunnen helpen met het uitbesteden van uw klantenservice? Neem dan contact op via onderstaande knop en dan komen wij graag een keer langs voor een kennismakingsgesprek of krijgt u een offerte voor uw klantenservice uitbesteden.

Contact

Klantenservice uitbesteden
Klantenservice uitbesteden