ICT Ontwikkelaar – beheerder
- 32-40
- MBO-HBO
- Flexibele werktijden & zekerheid met uren en salaris
- Functie voor langere tijd met zicht op een vaste aanstelling
- Een uitdagende en zelfstandige functie in een professionele klantgerichte werkomgeving
Solliciteren is binnen 5 minuten geregeld!
Wat zoeken we?
- ICT Ontwikkelaar – beheerder (m/v) 32-40 uur per week
- ICT is essentieel voor een Facilitair klantcontactcenter . Er wordt gewerkt met diverse technische middelen zoals werkstations, servers en switches op eigen locatie maar ook zijn servers en applicaties ondergebracht in een hosted omgeving.
- Het ICT team bestaat uit 2 personen waarbij de ene het accent legt op ontwikkeling en de andere op beheer. Binnen de taken is er in dagelijkse uitvoering regelmatig overlap van werkzaamheden en beide functies kunnen elkaar vervangen bij afwezigheid.
- Je zorgt er samen met ons team van ongeveer 80 medewerkers voor dat we 365 dagen per jaar, 7 dagen per week, 24 uur per dag paraat staan voor onze klanten.
Wat ga je doen?
- In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bewaken, beheren en onderhouden van de ICT infrastructuur. Daarnaast lever je een actieve bijdrage aan de productontwikkeling en maatwerkwerkoplossingen voor opdrachtgevers. Je adviseert directie en management betreffende verbeteringen. Je volgt actief de technologische ontwikkelingen en doet voorstellen om de dienstverlening van Pricon uit te breiden en te optimaliseren.
- De belangrijkste taken zijn:
- - Onderhouden van serveromgeving en werkplekken als ook de intern en extern ontwikkelde software;
- Het specificeren en (al dan niet extern) ontwerpen en bouwen van hulpapplicaties ten behoeve van de verbetering van de bedrijfsvoering van Pricon’
- Programmeren en invoeren van complexe klantscripts;
- Schrijven en onderhouden van in-house ontwikkelde software;
- Oplossen van problemen;
- Borgen van de continuïteit van de operationele ICT infrastructuur;
Na een gedegen inwerkperiode ga je zelfstandig en proactief aan de slag.
Wat ga je doen?
- - MBO – HBO niveau in een ICT relateerde richting;
- I.v.m. 24/7 dienstverlening is een hoge mate van flexibiliteit, beschikbaarheid en het draaien van piketdiensten een vereiste;
- Aantoonbare kennis van PHP(OOP), HTML, Javascript, Git, MySQL (schrijven van complexe query’s), netwerken en telecommunicatie zijn een must;
- Kennis van systeembeheer op Microsoft Windows servers en werkstations is een pre;
- Aantoonbare werkervaring in een dienstverlenende organisatie
- Kennis van de Klantcontactcenter omgeving is een pre;
- Hoog verantwoordelijkheidsgevoel, oplossings-, en resultaatgerichte instelling, grote mate van zelfstandigheid en stressbestendig;
- Uiterst klantgerichte instelling; - Goede beheersing van de Engelse taal
Wat ga je doen?
- - Een uitdagende en zelfstandige functie in een professionele klantgerichte werkomgeving;
- Functie voor langere tijd met uitzicht op een vaste aanstelling;
- Marktconforme beloning;
- Ontwikkelmogelijkheden; - Wederzijdse flexibiliteit.
Wil je meer informatie betreffende de vacature dan kun je per mail contact opnemen met Gerrit Lasker via gerrit.lasker@pricon.nl
Solliciteren kan door een motivatiebrief en CV te sturen naar Irene Driehuis (HR adviseur) via irene.driehuis@pricon.nl
Wat bieden wij jou?
- Een uurloon van minimaal €11,23 per uur. (Dit kan bij het werken op feestdagen middels toeslagen oplopen tot €22,46 per uur)
- Een functie voor langere tijd met zicht op een vaste aanstelling
- Werk in het leukste klantcontactcenter van Emmen
- Afwisselend en uitdagend werk met flexibele diensten
- Opleiding on the Job. We coachen en begeleiden je intensief.
- Doorgroeimogelijkheden van starter tot senior agent (en groei in salaris)
- Reiskostenvergoeding
- 22 vakantiedagen
- 8% vakantiegeld
Dit heb jij in ieder geval in huis
- Je hebt ervaring en affiniteit met klantcontact
- Je wil tussen de 12 en 32 uur per week werken
- Je bent flexibel inzetbaar
- Je hebt een goede beheersing van het Nederlands (ABN) en Engels
- Je bent flexibel inzetbaar
- Je kunt goed overweg met verschillende computersystemen/-programma’s
Waarom werken bij Pricon
Variatie
Wat het werk bij Pricon leuk maakt is de variatie in het werk. Elk gesprek is anders en elke beller is ook anders. Je komt in contact met klanten van ongeveer 370 verschillende bedrijven en bij elk bedrijf krijg je andere telefoongesprekken. Deze variatie is wat het werk heel leuk maakt
Sociaal werk
Het werk is heel sociaal. Je hebt vaak leuk contact met bellers omdat je hun problemen oplost of hun vraag beantwoordt.
Ervaring met allerlei bedrijven
Je doet veel ervaring op met verschillende bedrijven. Deze ervaring zorgt ervoor dat je je op professioneel gebied goed kunt ontwikkelen.
Heel leuk team
Pricon heeft een fijn team van klantenservice medewerkers. De sfeer is goed, er wordt veel gelachen en er worden regelmatig leuke activiteiten samen georganiseerd.
Heeft u een vraag?
Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.