Skip to content

Werken bij Pricon

Werken als klantenservice medewerker
Iets voor jou?

Ben jij iemand die blij wordt van anderen helpen? Zoek je een flexibele baan met leuke collega’s die je goed kunt combineren met je studie? Dan ben jij degene die Pricon zoekt! Als Klantenservicemedewerker bij Pricon is geen dag hetzelfde.

Bas
vertelt

Waarom ik bij Pricon werk? Omdat ik hier mensen écht kan helpen en tijd overhoud voor mijn studentenleven.

Als klantenservicemedewerker help ik mensen die bijvoorbeeld een storingsdienst bellen. Als ik ze verder help, krijg ik daar veel dankbaarheid voor terug.

Bij Pricon kan ik werken op tijden die passen binnen mijn rooster, zoals avonden en weekenden. Ik krijg mijn planning weken van tevoren, zodat ik mijn studie en sociale leven er goed omheen kan plannen. Als er een keer iets niet goed uitkomt, bijvoorbeeld vanwege tentamens, kan ik altijd overleggen met mijn collega’s en leidinggevende. Er is veel flexibiliteit en begrip bij Pricon.

De goede sfeer op kantoor zorgt ervoor dat ik me hier thuis voel. Pricon organiseert regelmatig bedrijfsuitjes, waardoor we elkaar beter leren kennen en het nog gezelliger wordt. Zie ik jou binnenkort ook op kantoor?

Over
Pricon

Heb jij wel eens gebruik moeten maken van een hulplijn of storingsdienst? Dan begrijp je hoe belangrijk het is om snel, professioneel en vriendelijk geholpen te worden. Bij Pricon weten we dit als geen ander.

Al meer dan 30 jaar zijn wij dé expert in 24-uurs bereikbaarheidsdiensten. Wij helpen organisaties bij het garanderen van hun (telefonische) bereikbaarheid. Op elk uur, altijd met service van hoge kwaliteit.

Ons team bestaat uit een diverse verzameling deskundige en gemotiveerde collega’s. Wij hebben een erg lage doorloop: onze medewerkers blijven vaak jarenlang bij ons werken. Iets waar wij trots op zijn!

We vinden diversiteit erg belangrijk. Collega’s van alle leeftijden, achtergronden en levensfasen voelen zich thuis bij ons. Bij Pricon kun je altijd bij een collega terecht als je vragen hebt of problemen ervaart. Samen zorgen we voor een respectvolle en informele werksfeer.

Ons moderne kantoor bevindt zich in Emmen, aan de N381 en op slechts 10 minuten loopafstand van het station. Voor de deur stopt ook een bus. We beschikken over een inpandige parkeergelegenheid waar ook fietsen gestald kunnen worden.

Pricon Kernwaarden

Onze
cultuur

Elke dag doen we bij Pricon onze uiterste best om onze klanten op hoog niveau te bedienen. Deze vier kernwaarden staan centraal binnen onze cultuur:

Continuiteit

Pricon heeft meer dan dertig jaar klantenservice-ervaring in huis. Ons team is zeer deskundig en gedreven om de beste service te bieden. Bij Pricon zijn we altijd op zoek naar manieren om onze expertise te vergroten en onze klanten nog beter van dienst te zijn. 

We investeren in de ontwikkeling van onze medewerkers en bieden regelmatig trainingen en workshops aan om hun vaardigheden verder te ontwikkelen. Zo kunnen we onze klanten de beste service blijven bieden.

Deskundig

Bij Pricon staat de klant altijd centraal. Ons team werkt bij ons omdat zij mensen graag elke dag verder willen helpen. Het draait om de beleving van de klant. Voelen zij zich gehoord en geholpen? Dan is onze dag ook goed.

Onze medewerkers leren onze opdrachtgevers en hun klanten door de jaren heen steeds beter kennen. Dankzij deze band kunnen wij ze nog beter helpen.

Klantgericht

Bij Pricon staat de klant altijd centraal. Ons team werkt bij ons omdat zij mensen graag elke dag verder willen helpen. Het draait om de beleving van de klant. Voelen zij zich gehoord en geholpen? Dan is onze dag ook goed.

Onze medewerkers leren onze opdrachtgevers en hun klanten door de jaren heen steeds beter kennen. Dankzij deze band kunnen wij ze nog beter helpen.

Kwaliteit

Hoogwaardige kwaliteit leveren is voor ons bij alles wat we doen het uitgangspunt. Daarom zorgen wij voor een uitstekende opleiding voor onze medewerkers. Ook werken we met de nieuwste technologieën om de beste resultaten te behalen.

Dit zeggen je toekomstige collega’s

Jerry, 36

Jerry: ‘Pricon heeft vanaf dag 1 geïnvesteerd in mij als Klantenservicemedewerker. Mijn kennis en vaardigheden zijn enorm ontwikkeld. Daardoor voel ik mij deskundig en zelfverzekerd en haal ik veel plezier uit mijn werk. Elke dag nieuwe mensen helpen, hoe mooi is dat?’

Sophia: ‘Ik vind het leuk om naar mensen te luisteren en ze te helpen. Ook is een goede sfeer op kantoor voor mij heel belangrijk. Bij Pricon kan ik werk doen waar ik energie uit haal en heb ik flexibele werktijden. Zo kan ik tegelijkertijd afstuderen!’

Sophia, 24

De gezelligste teamuitjes

Wij vinden dat je alleen goed kunt presteren wanneer er ook ruimte is voor plezier en ontspanning. Daarom organiseren we regelmatig bedrijfsuitjes die zowel verrassend als leuk zijn.

Zo heeft ons team laatst een djembécursus gedaan, waarbij we samen muziek maakten en vervolgens gezellig napraatten tijdens de borrel. Wij hopen jou ook te zien bij ons volgende bedrijfsuitje!

Dit zijn
je collega’s

Bij Pricon stellen we ons team graag aan je voor, zodat je alvast kunt kennismaken met je toekomstige collega's.

Ons bedrijf draait om mensen. Wij vinden goed contact met zowel onze klanten en opdrachtgevers als met elkaar het allerbelangrijkste. Een goede sfeer op de werkvloer is essentieel om te kunnen presteren.

We zijn bijzonder trots op de diversiteit van ons team. Onze collega’s hebben verschillende achtergronden en leeftijden: van studenten die het werk combineren met hun studie tot oudere medewerkers die jarenlange ervaring hebben en nog elke dag met plezier naar ons kantoor komen.

Onze diversiteit levert een kleurrijk en multicultureel team op en dat is precies wat we belangrijk vinden. Onze mix van verschillende achtergronden, perspectieven en ervaringen draagt bij aan een inclusieve en open werkcultuur waarin iedereen zichzelf kan zijn.

Dit levert ‘t je op !

Leuke collega’s

Bij Pricon tref je een diverse mix aan van nationaliteiten en leeftijden. Ons team is kleurrijk en veelzijdig en staat altijd voor je klaar, of je nu een student bent of een zestigplusser die werken leuker vindt dan zijn pensioen.

Geen dag hetzelfde

Bij Pricon is geen dag hetzelfde. Je schakelt voortdurend tussen verschillende klanten. De ene dag bel jij met klanten van een makelaarskantoor, de andere dag met bezoekers van een vakantiepark. Dit houdt jouw werk uitdagend en afwisselend, waardoor geen enkel moment saai is.

Mensenwerk

Bij Pricon draait alles om de persoonlijke benadering. We hechten veel waarde aan het onderhouden van goed contact met onze klanten en opdrachtgevers. Hierdoor ontstaat er een hechte band die zich in de loop der jaren verdiept. Dat maakt jouw werk alleen maar leuker!

Ontwikkeling

Als Klantenservicemedewerker ben jij het gezicht van onze opdrachtgevers. Daarom investeren wij voortdurend in jouw kennis en vaardigheden. Of het nu gaat om coaching, een cursus gesprekstechnieken of doorgroeimogelijkheden, bij ons is het allemaal mogelijk.

Klinkt interessant?

Raak je enthousiast van Interswitch en de functie als Klantenservice medewerker? Klik dan op de knop hieronder, voor meer informatie over de functie en solliciteer direct!