FAQ

FAQ

Waarom kiezen voor Pricon?

Pricon bestaat sinds 1992 en heeft daarom jarenlange ervaring. Wij onderscheiden ons van andere partijen vanwege onze betrokkenheid en onze betrouwbaarheid. Onze voorkeur gaat uit naar een samenwerking met klanten, waarbij wij een echt verlengstuk zijn van de organisatie. Wij zullen er alles aan doen om onze service steeds verder te verbeteren en waar mogelijk onze klanten van advies te voorzien, gericht op lange termijn relaties. Wij streven naar een hoge kwaliteit tegen een zo laag mogelijke prijs.

Wat gaat het kosten?

We kunnen hierop geen vast antwoord geven. Eerst willen we weten wat u nodig heeft. Op basis daarvan geven wij u advies over de naar onze mening, meest voor de hand liggende oplossing. Neemt u even contact met ons op waarna we u snel een indicatie kunnen geven. In het algemeen is de reactie van onze potentiële klanten dat het meevalt qua prijs.  Bovendien berekenen we in tegenstelling tot vele anderen, kosten die gerelateerd zijn aan de duur van het gesprek. Een transparante methode.

Hoe wordt mijn klant te woord gestaan?

De telefoon wordt aangenomen met uw bedrijfsnaam eventueel aangevuld met de naam van de medewerker, afhankelijk van uw wensen. De medewerker weet exact wat die wens is omdat die bij de aanname van een gesprek op het scherm wordt geprojecteerd. Hoewel onze medewerker een procedure moet doorlopen op de wijze zoals u dat wilt, zal het nooit een “leesoefening” zijn maar altijd een natuurlijk gesprek. Onze medewerkers zijn getraind om ook lastige gesprekken op een rustige professionele wijze af te handelen.

Hoe herkent Pricon dat een gesprek voor mij is?

Iedere klant ontvangt zijn eigen unieke doorschakelnummer dat gekoppeld is aan een applicatie met alle klantgegevens. De medewerker ziet gelijk op zijn/haar beeldscherm al uw gegevens inclusief aanneemzin.

Kan Pricon werken op klantspecifieke systemen?

Pricon werkt voor tal van haar klanten op de klantspecifieke systemen, waardoor zowel onze klanten als Pricon werken met up-to-date informatie. Of dit ook in uw situatie kan, bekijken we klantspecifiek. Neemt u daarover even contact met ons op.

Kan ik mijn instructies wijzigen?

U kunt op ieder gewenst moment uw instructies wijzigen. Dit kan een eenmalige instructie zijn maar ook permanente. Bij voorkeur kunt u dit doorgeven per mail via een speciaal voor klanten ingesteld mailadres. Dit mailadres wordt 24/7 “bewaakt” om aanpassingen gelijk door te kunnen voeren.

Welke talen spreken de medewerkers van Pricon?

U kunt gesprekken in het Nederlands, Duits en Engels laten opvangen.

Hoe werkt doorschakelen middels het *21 principe?

1: Toets *21*
2: Toets nu het doorschakelnummer van Pricon in
3. Sluit af met een #
4: Wacht op de onderbroken kiestoon en leg de hoorn neer. Al uw gesprekken worden nu doorgerouteerd naar Pricon.
5: Desgewenst kunt u een controle uitoefenen door met uw eigen telefoon uw eigen nummer te bellen. Als het goed is komt u dan bij Pricon uit.

Met #21# zet u de doorschakeling weer uit.

Hieronder 2 instructie filmpjes mbt *21 of *61 ( vertraagd doorschakelen).