Skip to content

Al vanaf € 25,- per maand

Uw klantenservice gespecialiseerd in 24/7 bereikbaarheid

U laat uw klanten niet graag wachten. Besteed daarom uw telefoondienst en klantenservice diensten uit aan Pricon, de specialist met kennis en bijna 30 jaar ervaring. 

Uw behoeften staan centraal. Waar mogen wij u mee helpen?

Gratis whitepaper

Tips voor het opzetten van een kwalitatief sterke klantenservice

Uw 24/7 professionele klantenservice

24/7 diensten, 365 dagen per jaar

De huidige maatschappij vraagt naar bedrijven die altijd bereikbaar zijn voor de consument. Pricon biedt oplossingen voor ondernemingen die hun klantenservice, telefoondienst, e-mailopvang of storingsdienst willen uitbesteden.

Uitstekende kwaliteit & eerlijke prijzen

Door jarenlange ervaring, efficiëntie en een team van goed opgeleide specialisten kunnen wij uitstekende kwaliteit voor eerlijke prijzen aanbieden.

Video afspelen

Waarom uw klantenservice uitbesteden?

24/7 bereikbaar

Bereikbaarheid is alles in de huidige 24/7 maatschappij.

Een ervaren team

Wij werken met een ervaren team, waardoor u profiteert van jarenlange ervaring.

Kostenbesparing door efficiëntie

U betaalt alleen voor de minuten die wij aan het helpen van uw klanten besteden.

Ontzorgen

Door het uitbesteden heeft u meer tijd en aandacht voor de zaken waar u het verschil kunt maken.

Altijd persoonlijk contact

Persoonlijke telefoonaanname wanneer uw klanten daar behoefte aan hebben.

Consistentie

Uw klanten worden voortaan altijd consistent op dezelfde effectieve manier geholpen.

Waarom uw klantenservice uitbesteden?

Bereikbaarheid is alles in de huidige 24/7 maatschappij.
Jarenlange ervaring en kennis wordt behouden binnen ons team wegens een laag verloop.
U betaald alleen voor de minuten dat uw klanten geholpen worden.

Door het uitbesteden heeft u meer tijd en aandacht voor de zaken waar u het verschil kan maken.

Persoonlijke telefoonaanname wanneer uw klanten daar behoefte aan hebben.

Uw klanten worden voortaan altijd consistent op dezelfde effectieve manier geholpen.

Waarom Pricon?

Hoge kwaliteit

Onze medewerkers werken gemiddeld 7,5 jaar bij ons en worden constant getraind.

Ervaring

30 jaar ervaring met de grootste en kleinste bedrijven van vrijwel alle branches.

Klanttevredenheid

Uw behoeften staan bij ons centraal. Wij hebben een hoge klanttevredenheid, waar wij trots op zijn.

Eerlijke prijs

Pricon biedt een top prijs-kwaliteitverhouding. Al vanaf € 25,- start u bij ons!

Branches

Talloze cliënten en jarenlange ervaring in diverse branches

Gratis voorstel op maat?

Bel met onze sales adviseur voor een persoonlijk advies

Of laat uw gegevens achter en we bellen u

Een stevig fundament voor een langdurige samenwerking

“Pricon staat voor professionele dienstverlening, denkt mee en komt gemaakte afspraken na.”

Case: Lefier

Lefier kan door de samenwerking met Pricon de bereikbaarheid buiten kantoortijden borgen en de huurders 24/7 een goede service bieden.

“De dienstverlening is afgestemd op de onze wensen en we kunnen snel schakelen in de dienstverlening door de korte lijnen met Pricon.”

Deze merken gingen u voor

Pricon is verantwoordelijk voor het klantcontact van veel ondernemingen in Nederland. Het taalgebruik en het bijbehorende script worden in lijn met de merkwaarde overgebracht naar de klant. 

Ons gevarieerde portfolio zorgt niet alleen voor kennis binnen uw branche, maar ook voor de juiste aanpak op de lange termijn. Wij helpen u en uw klant graag verder.

Deze merken gingen u voor

Pricon is verantwoordelijk voor het klantcontact van veel ondernemingen in Nederland. Het taalgebruik en het bijbehorende script worden in lijn met de merkwaarde overgebracht naar de klant. 

Ons gevarieerde portfolio zorgt niet alleen voor kennis binnen uw branche, maar ook voor de juiste aanpak op de lange termijn. Wij helpen u en uw klant graag verder.

 

Nieuws

Nieuws

Onderzoek 2023: e-mailgedragslijn bij gemeenten

In dit onderzoek is door Pricon onderzocht of Nederlandse gemeenten per e-mail goed bereikbaar zijn. Als uitgangspunt is gekeken naar de e-mailgedragslijn voor overheden.     
Read More →
Cases

TLC Advocaten

Wij hebben ervoor gekozen om de klantenservice uit te besteden, omdat goed bereikbaar zijn van groot belang is voor een advocatenkantoor. Cliënten en derden willen ...
Read More →
Cases

Bouwgroep Dijkstra Draisma

In 2015 zijn de onderhouds-afdelingen van onze beide vestigingen samengevoegd en toen hebben wij besloten om een extra service aan te bieden buiten de werktijden ...
Read More →

Heeft u een vraag?

Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.

Ik heb een vraag over een dienst

Uw whitepaper komt er zo aan

Waar kunnen we het whitepaper naartoe sturen?