Neem direct contact op
085 - 7733377 | |
Stuur ons een e-mail |
Voor overheidsinstellingen is het belangrijk om 24/7 bereikbaar te zijn voor spoedzaken die niet kunnen wachten tot de eerstvolgende werkdag. Veel overheidsinstellingen lopen tegen het probleem aan dat er ook helaas veel gesprekken buiten kantoortijd zijn die geen spoed hebben. Pricon geeft overheidsinstellingen een oplossing voor dit probleem door spoedzaken te filteren en door te zetten naar de dienstdoende medewerker.
Provincie Overijssel heeft buiten kantoortijd te maken met milieuklachten. In veel gevallen komen er meerdere klachten over één incident binnen. Vaak volstaat het dan de melding ook één keer door te bellen en de overige klachten per mail toe te sturen. Zo blijft de telefoon van de dienstdoende medewerker niet continue overgaan, maar kan hij of zij zich richten op de betreffende milieuklacht.
“Alweer 5 jaar hebben wij een zeer plezierige en professionele samenwerking met Pricon. Wat ik vooral prettig vind is dat ze naast erg vriendelijk, ook flexibel en snel zijn. Bijvoorbeeld een wijziging in de afhandeling van meldingen, wordt direct opgepakt en ingevoerd.”