Neem direct contact op
085 - 7733377 | |
Stuur ons een e-mail |
Als technisch dienstverlener is de helpdesk van Hosting on Demand 24/7 bereikbaar voor haar klanten via verschillende kanalen. Omdat zij relatief klein zijn en te maken hebben met werkzaamheden die soms ook ’s avonds of zelfs ’s nachts moeten worden uitgevoerd, is het onmogelijk om altijd de telefoon bezet te hebben tijdens reguliere werktijden. Dit is waarom Hosting on Demand gebruik maakt van de 24/7 storingslijn en de overflow lijn. Pricon beantwoordt de inkomende gesprekken voor Hosting on Demand en schakelt bij spoedzaken meteen een medewerker in of verbindt door. De spoed wordt ingeschat op basis van een geschreven script dat in overleg met Hosting on Demand is geschreven. Zo is Pricon een volwaardig verlengstuk van de organisatie en is Hosting on Demand 24/7 bereikbaar voor haar klanten.
“Pricon neemt voor ons 24/7 de telefoon aan. Dat doen zij uiterst vriendelijk en even zo belangrijk: ze communiceren met ons en onze systemen alsof zij een verlengstuk zijn van onze supportorganisatie. Wij zijn blij met Pricon.”
– Kim Hoogenberg, Directeur –