De afgenomen diensten van de gemeente Het Hogeland

24/7 Storingsdienst

Gemeente Het Hogeland aan het woord

Bij de start hebben we de  dienstverlening van Pricon ingezet op werkdagen na 17:00 uur en in de weekenden. Al snel bleek dat we ook graag gebruik maakten van Pricon als onze eigen bezetting te laag was of bij werkoverleggen.

Pricon heeft van de gemeente Het Hogeland een script waar ze mee werken, om zo duidelijk mogelijk de burger van dienst te kunnen zijn.

Alle meldingen worden door Pricon verwerkt en in een mail verzonden naar de gemeente Het Hogeland. Wij verwerken de mail zo spoedig mogelijk zelf of we zetten de mail uit naar de desbetreffende collega.

Het grote  voordeel van de dienstverlening van Pricon is dat de burger altijd te woord wordt gestaan. Gemeente Het Hogeland is zo 24/7 telefonisch bereikbaar. De burger denkt dat de gemeente Het Hogeland opneemt. Ook hebben we de afgelopen periode gemerkt dat een goed script voor beide partijen erg waardevol is, hierdoor zijn alle meldingen die ze doorgeven aan onze piketdienst ook terechte meldingen.

Een ander groot voordeel is dat Pricon direct oproepbaar is , zelfs op de dag zelf!

Kortom de gemeente Het Hogeland is erg tevreden over de dienstverlening van Pricon.

– Klantcontactcenter, Gemeente Het Hogeland –