Onze klanten aan het woord

Uw klantcontact uitbesteden aan een ander bedrijf is een grote beslissing. Voordat u beslist dit uit handen te geven is het belangrijk te onderzoeken bij welk bedrijf het klantcontact in goede handen is. Bij Pricon weten we hoe belangrijk klantcontact is. Wat de ervaring van een klant is met uw bedrijf kan het verschil betekenen tussen het binnenhalen of mislopen van een grote order. Voor zorginstellingen komt klantcontact vaak aan op de snelheid waarmee iemand die zorgbehoevend is wordt geholpen. Bij Pricon weten we waar de belangen liggen op dit gebied. Uw klanten zijn voor ons koning. Wij nemen uw gesprekken op met uw bedrijfsnaam zodat de klant niet merkt dat het spreekt met een derde partij. Maar bovenal omdat wij ons niet voelen als een derde partij. Wij willen een verlengstuk zijn van uw organisatie en volledig draaien op de wensen en richtlijnen van uw bedrijf. Een gesprek is voor ons geslaagd wanneer de klant tevreden is over het klantcontact met uw bedrijf.

Bent u benieuwd naar de ervaringen van onze klanten? Een beter beeld van Pricon kunnen wij u niet geven dan deze ervaringen met u te delen.  Als ervaringsdeskundigen geven zij aan hoe de samenwerking met Pricon hun bevalt.

De klanten van Pricon

Er zit een grote diversiteit in ons klantenbestand. Het varieert per bedrijf welke diensten er worden afgenomen.