Telefoonservice

Met onze telefoonservice mist u nooit meer een telefoontje! Pricon is al jaren de betrouwbare partner voor vele organisaties en als inbound callcenter zijn wij gespecialiseerd in inkomende telefoontjes. U kunt ons structureel inzetten, als virtuele receptie of klantenservice dienst, of als overflow voor uw eigen receptie of klantcontactcentrum. Welke telefoonservice u ook wenst, Pricon is u graag dienst. Snel, accuraat en op de manier zoals u het wenst!

Altijd bereikbaar met onze telefoonservice

Pricon is 24/7 bereikbaar, dus wanneer u ook telefoon krijgt, wij beantwoorden uw nummer. Zet onze telefoonservice in voor:

  • Ondersteuning op piekuren
  • Ondersteuning bij ziekte
  • Volledige uitbesteding van uw telefoonverkeer
  • Service tijdens daluren
  • Doorschakeling bij drukte van uw eigen receptie

Wij denken met u mee en zijn zoals u ziet flexibel en structureel inzetbaar. Onze callcenter agents zijn gewend om een veelvoud aan telefoongesprekken voor diverse klanten te beantwoorden. Wij kunnen het telefoontje volledig voor u afhandelen of doorschakelen naar de juiste persoon in uw organisatie.

Fullservice callcenter

Pricon is al bijna 30 jaar actief als fullservice callcenter. Wij zijn gespecialiseerd in inkomend telefoonverkeer (inbound callcenter) en doen geen acquisitie of marketingacties voor andere bedrijven (outbound callcenter). Wij richten ons op klantenservice en klantvriendelijkheid is na 30 jaar een vanzelfsprekendheid voor onze organisatie!

Benieuwd wat onze telefoonservice voor u kan betekenen?

Neem contact op met Pricon en ervaar welke uitgebreide services wij bieden op het gebied van telefonische ondersteuning. U kunt ons bereiken via e-mail of via 085-7733377. Wij horen graag van u!

Neem contact met ons op

Downloads