Overflow opvang

Incidenteel doorschakelen bij drukte, ziekte of besprekingen. Dat is wat de overflow opvang voor uw bedrijf kan betekenen. Denk hierbij aan alle zaken waardoor uw bedrijf niet of slechter bereikbaar is dan normaal. Pricon biedt een back-up voor alle zaken waar u intern even geen oplossing voor heeft. Zo kan u altijd uw telefonische overflow zorgeloos doorzetten naar Pricon.

De voordelen van overflow opvang

Pricon werkt als een volwaardig verlengstuk van uw organisatie. Wij beantwoorden uw telefonie altijd met uw eigen bedrijfsnaam. Zo merkt de klant niet dat zij spreken met een extern bedrijf. Naar wens verbinden wij door met uw medewerkers of maken wij een terugbelnotitie.

De voordelen op een rij:

  • Altijd bereikbaar voor uw klanten
  • Een professionele indruk
  • Uw wachttijd aanzienlijk korter
  • Geen verrassingen meer bij ziekte
  • Zorgeloos vergaderen of naar een afspraak