Woningcorporaties

Woningcorporaties moeten 24 uur per dag bereikbaarheid bieden aan hun huurders. Pricon biedt woningcorporaties de mogelijkheid dit te zijn zonder onnodige kosten te maken of zonder dat er medewerkers voor niets wakker worden gebeld. Onze werkwijze is volledig gebaseerd op uw wensen. Wij zetten meldingen door aan herstellers indien nodig en sturen van elk gesprek een rapportage per mail.

Naast de 24/7 dienst geeft Pricon ook de mogelijkheid overdag door te schakelen als overflow. Zo heeft u altijd een telefonische achtervang bij drukte, ziekte en vakanties.

Onze werkwijze is volledig gebaseerd op uw wensen. Bij Pricon is het mogelijk uw huurdersbestand te importeren in de Pricon Internet Applicatie (PIA). Zo kunnen onze medewerkers de huurder makkelijk terugvinden op postcode en huisnummer. Daarnaast neemt Pricon aan met uw bedrijfsnaam. Uw huurder zal daarom geen verschil merken tussen bellen tijdens kantoortijd en buiten kantoortijd. Per postcode kunnen herstelbedrijven worden gekoppeld. Zo weten wij altijd welke hersteller voor welk probleem ingeschakeld moet worden. Na elke melding volgt een rapportage per mail. In deze rapportages vindt u de gegevens van de huurder, de storing en de vervolgactie. Met deze ontwikkelde werkwijze is Pricon dé partner op het gebied van telefoonaanname voor woningcorporaties.

De werkwijze van Pricon voor woningcorporaties

 

 

Neem contact met ons op

Downloads