Installatiebedrijven

Storingslijnen voor installatiebedrijven

Een kapotte cv ketel, een defecte sprinklerinstallatie, een brandmeldcentrale in storing. Een kleine selectie uit de grote diversiteit van storingslijnen die wij aannemen bij Pricon voor diverse installatiebedrijven. Wij weten wat voor storingen er binnen komen en weten adequaat door te vragen. Bij spoed schakelen wij de monteur in, geven advies waar mogelijk en maken bij zaken die kunnen wachten een terugbelnotitie.

Installatiebedrijven kunnen zich focussen op de corebusiness door gebruik te maken van de 24-uursservice van Pricon. Adequaat doorvragen bij storingen en alleen bij spoed doorzetten naar de monteur zorgt ervoor dat Pricon een ideale partner is voor installatiebedrijven.

Pricon werkt volledig volgens uw protocol en is een volwaardige partner in uw 24- uurs bereikbaarheid. Ons werk is pas geslaagd wanneer uw klanten tevreden zijn.

Alles wat geïnstalleerd is kan een keer stuk gaan. Dit gebeurt niet alleen overdag maar soms ook midden in de nacht. Dit betekent dat klanten ook s ’avonds moeten kunnen bellen als het probleem zo snel mogelijk opgelost moet worden. Het is echter zo dat niet altijd alle problemen direct opgelost hoeven worden. Het onnodig wakker gebeld worden is een hele grote ergernis voor installateurs en onderbreekt de nachtrust die zo belangrijk is om het werk goed uit te kunnen voeren. Dit probleem kan Pricon oplossen door de telefoon voor u aan te nemen en er achter te komen of het probleem direct of de volgende dag opgelost kan worden en welke installateur dit probleem zou kunnen oplossen. Hierdoor wordt nooit meer iemand van uw bedrijf onnodig wakker gebeld!