Achtervang overheid

Gemeenten, Provincies en Waterschappen werken al jaren samen met Pricon. De telefonie buiten kantoortijd wordt door ons overgenomen maar ook tijdens kantoortijd fungeert Pricon als telefonische achtervang. Door het volume van deze klanten heeft Pricon zich gespecialiseerd op het gebied van overheidsdiensten, gemeentes ( overloop KCC), receptiefunctie, waterschappen, milieualarmlijnen, RUD en verwelkomen we elke overheidsinstantie graag als klant.

Achtervang voor milieualarmlijnen, overflow, meldingen openbare ruimte.

Voor veel provincies, RUD en waterschappen zijn wij de achtervang voor milieuklachten, meldingen in de openbare ruimte en waterpeil beheer. Bij dit soort meldingen is een 24 uurs bereikbaarheid erg belangrijk. Pricon biedt u deze bereikbaarheid en weet waar uw belangen liggen onder andere door haar jarenlange ervaring met overheidsinstanties. Maar ook overflow kan bij ons neergelegd worden mocht uw receptie piekbelasting kennen en op zoek is naar een achtervang voor de telefonie.

Ons  geavanceerde ICT systeem zorgt ervoor dat we elk gesprek kunnen afhandelen conform de wens van de klant.

Bent u namens een overheidsinstelling op zoek naar een geschikte partner in de aanname voor telefonie? Wij bespreken graag de mogelijkheden met u en zoeken samen met u naar de beste oplossing op basis van partnership.